۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
مجوز واردات میوه‌ها و کمپوت‌های گرمسیری در ازای صادرات خرما صادر شد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

مجوز واردات میوه‌ها و کمپوت‌های گرمسیری در ازای صادرات خرما صادر شد

بوشهر- باستین معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر از صدور مجوز واردات میوه‌ها و کمپوت‌های گرمسیری در ازای صادرات خرما خبر داد.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر حمایت از محصولات راهبردی استان بوشهر اظهار داشت: خرما و میگوی پرورشی و گوجه‌فرنگی جزو محصولات راهبردی استان بوشهر هستند که مدیریت استان، برنامه‌ریزی دقیقی برای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان این محصولات انجام داده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی خرما و آبزیان و حضور موثر بخش خصوصی و آشنایی با آخرین دستاوردهای جهان و ایران از جمله اقدامات حمایتی از محصولات راهبردی است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از هماهنگی با شهرداری تهران برای تعیین غرفه‌های مشخص برای عرضه مستقیم کالا خبر داد و خاطر نشان کرد: همچنین پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به مباشران و پشتیبانان برای خرید محصولات و ایجاد تحرک در بازار نیز در همین راستا انجام شده است.

باستین از برگزاری میز ملی توسعه صادرات خرما و آبزیان خبر داد و گفت: این میز با حضور مدیران ملی و تصمیم‌گیران اصلی این محصولات در استان برپا شد که نتایج مثبتی در بر داشت.

باستین: طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان از طرح‌های موفقی است که در استان اجرا و از لحاظ تامین، ذخیره‌سازی، قیمت و میزان عرضه و نظارت وضعیت مطلوبی در سطح کشور داشت

وی بیان کرد: پایش مستمر بازار و تلاش برای انجام حمایت‌های قانونی از جمله مدیریت عوارض صادرات محصولات نیز جزو اقدامات موثر این حوزه است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از اجرای مطلوب طرح‌های ملی برای تنظیم و کنترل بازار در استان بوشهر خبر داد و افزود: طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان از طرح‌های موفقی است که در استان اجرا و از لحاظ تامین، ذخیره‌سازی، قیمت و میزان عرضه و نظارت وضعیت مطلوبی در سطح کشور داشت.

باستین از انتقال پرونده‌های مالیاتی صنایع بزرگ به استان خبر داد و گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، مجوز انتقال پرونده مالیاتی شرکت‌ها و صنایع بزرگ صنعتی مستقر در استان که پرونده مالیاتی آنها در تهران و یا استان‌های دیگر است، به استان صادر شد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر از صدور مجوز واردات میوه‌ها و کمپوت‌های گرمسیری در ازای صادرات خشکبار خبر داد و خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان، مجوز واردات میوه‌ها و کمپوت‌های گرمسیری در ازای صادرات ۵۰ هزار تن خرمای مازاد استان صادر شد.

کد خبر: ۲۳۱٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha