۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
حمایت بانک کشاورزی از اصلاح الگوی کشت

حمایت بانک کشاورزی از اصلاح الگوی کشت

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به رشد هفتاد درصدی پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی، از حمایت این بانک از اصلاح الگوی کشت و توسعه کشاورزی قراردادی خبر داد.

به گزارش بازار، فرشید فرخ نژاد در «نشست هم اندیشی و میز نوآوری بهره ور الگوی کشت ملی»، با اعلام این مطلب افزود: در قالب کشاورزی قراردادی و با استفاده از ابزارهای تعهدی و اعتباری، ضمن ایجاد بهره وری در منابع بانکی، تسهیلات در محل خود با اطمینان مصرف شده و وصول به موقع مطالبات نیز میسر خواهد شد.

فرخ نژاد با اشاره به نقش حمایتی بانک‌های تخصصی و توسعه‌ای در تکمیل حلقه‌های زنجیره تأمین و همچنین رشد و توسعه اقتصادی کشور، الگوی خدمات و اقدامات این بانک را در همین چارچوب دانست و خاطرنشان کرد: هر قدر منابع بیشتری تجهیز و وجوه بیشتری تأمین شود، بانک قادر خواهد بود تا خدمات بهتری را به جامعه هدف خود ارائه دهد.

فرخ نژاد با بیان اینکه بانک کشاورزی متناسب با توانمندی‌های خود توانسته است در خدمت بخش کشاورزی و کشاورزان کشور باشد، تصریح کرد: علاوه بر الزام به رعایت مقررات ناظر بر عملیات بانکی، هماهنگی با سیاست‌های دولت و برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی در اولویت کاری این بانک قرار دارد.

مدیرعامل بانک کشاورزی یادآور شد: رشد هفتاد درصدی پرداخت تسهیلات در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۰) مبین اهتمام این بانک برای تامین مالی بخش کشاورزی است.

بر اساس این گزارش، «نشست هم اندیشی و میز نوآوری بهره ورالگوی کشت ملی» باحضور تشکل ها، اتحادیه‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی و دست اندرکاران تدوین، اجرا و نظارت الگوی کشت ملی، نوزدهم تیرماه در محل سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد و مدیرعامل بانک کشاورزی نیز از سخنرانان این هم اندیشی بود.

کد خبر: ۲۳۱٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha