۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
دولت از بانوان اشتغال‌آفرین حمایت می‌کند
معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور:

دولت از بانوان اشتغال‌آفرین حمایت می‌کند

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت: دولت از بانوان سرپرست خانوار و اشتغال‌آفرین به صورت ویژه حمایت می‌کند.

به گزارش بازار، انسیه خزعلی روز سه شنبه در جلسه مشترک امور بانوان و خانواده شهرستان شهریار اظهار داشت: یکی از اولویتها در برنامه دولت سر و سامان دادن به مشاغل خانگی به ویژه بانوان سرپرست خانوار و اشتغال آفرین است و با برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم از اینگونه مشاغل برای کمک به رشد این خانوارها حمایت ویژه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل در حوزه کمک به بانوان سرپرست خانوار تبصره ۱۶ و ۱۸ و تامین اعتبارات مالی که در سال جدید قول هایی داده شده است که این مهم در بخش کار آفرینی و همچنین مکان مناسب برای کسب و کار خواهد بود.

خزعلی افزود: در بحث روستاها با وجود اینکه تعداد مجردها ۲ برابر شده است برای ازدواج زوجین دهه ۶۰ تسهیلات خاصی در نظر گرفته شده و این افراد تحت پوشش قرارخواهند گرفت.

این مسئول با اشاره به اهمیت بهداشت زنان گفت: در مورد مسائل بهداشتی و آرایشی، عمل های زیبایی باید کاملا به بانوان آموزشهای کافی داده شود و به سلامت آنها توجه ویژه ای داشت.

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور اظهار داشت: با موقعیت خاصی شهرستان شهریار در زمینه اشتغال زایی دارد با ایجاد صندوق تعاون تحت عنوان زنان سرپرست خانواده، می توان در پرداخت تسهیلات کمک شایانی به آنها کرد و بانوانی که ضامن ندارند، دولت ضامن آنها می شود.

وی ورزشکاران و مدال آوران این شهرستان را افتخار کشور دانست و گفت: ظرفیت بانوان در حوزه ورزش باید ویژه و عادلانه دیده شود و در بحث قهرمانان شهریار قهرمانان بزرگی در بانوان دارد.

کد خبر: ۲۳۰٬۹۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha