۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
برگزاری جلسه کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی با قرارگاه خاتم الانبیا

برگزاری جلسه کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی با قرارگاه خاتم الانبیا

با هدف تسریع در اجرای طرح ملی جهش مسکن، سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن، معاونت مسکن و ساختمان و قرارگاه خاتم‌الانبیاء نشست برگزار کردند.

به گزارش بازار به نقل از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با هدف تسریع در اجرای طرح ملی جهش مسکن و با توجه به تشکیل کارگروه مشترک وزارت راه و شهرسازی با قرارگاه خاتم الانبیاء جلسه‌ای با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، نمایندگان سازمان ملی زمین و مسکن، معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در خصوص سیستم‌های کامل ساختمانی به روش صنعتی و فناوری نوین قابل اجرا و دارای تایید فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تشکیل شد.

در این نشست تخصصی در ارتباط با تایید فنی سیستم‌های کامل ساختمانی، کتاب مجموعه فناوری‌های نوین و مطرح در صنعت ساختمان از سوی دبیرخانه صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین و مطرح در صنعت ساختمان و موارد مرتبط ارائه شد.

در ادامه این جلسه در خصوص سیستم های ساختمانی که در استان قزوین در حال اجراست توضیحاتی از سوی قرارگاه خاتم الانبیا ارایه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد پس از تکمیل کردن مطالب و مشخصات فنی در خصوص ارتقای مبحث ۱۹، موارد جهت بررسی‌های بیشتر به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ارسال شود.

گفتنی است صنعتی‌سازی فرآیندی است که در صورت رعایت الزامات آن، از جمله استانداردها، بهبود کیفیت، دوره ساخت و استفاده از نیروهای آموزش دیده، سبب بهبود و افزایش خروجی سیستم‌های ساخت و بهینه‌سازی بهره‌برداری از تجهیزات، را فراهم خواهد کرد.

کد خبر: ۲۳۰٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha