۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
توسعه ورزش های آبی فرصتی برای رونق اقتصاد کیش است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

توسعه ورزش های آبی فرصتی برای رونق اقتصاد کیش است

کیش- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر توجه ویژه به رونق و تقویت گردشگری ورزشی در این منطقه تاکید کرد و گفت: توسعه ورزش های آبی فرصتی برای رونق اقتصاد کیش است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در نشست هم اندیشی با روسای هیات های ورزشی بر ضرورت بهره گیری از تجارب ارزشمند و موثر پیشکسوتان و صاحب نظران در تصمیم گیری ها اشاره داشت و گفت: این اقدام مهم به طور حتم ضمن رونق همه جانبه در این حوزه و ایفای نقش فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران در شکوفایی اقتصاد ورزش جزیره کیش تاثیر گذار خواهد بود.

سرهنگی افزود: در زمینه توسعه زیرساخت ها، بازسازی و بهسازی نباید به بودجه دولتی وابسته بود چرا که سرمایه گذاری بخش خصوصی به ویژه در حوزه ورزش می تواند گامی موثر در مسیر تحول باشد.

وی با اشاره به این که در ایران نسبت به برخی کشورها کمتر به اقتصاد ورزش توجه شده است، اظهار داشت: ما می توانیم از ورزش به عنوان صنعتی پر درآمد بهره ببریم، بر همین اساس در کیش باید افق توسعه، پیشرفت و ارتقا ورزش جزیره را ۱۰ساله در نظر بگیریم.

وی عنوان کرد: معادلات باید به گونه ای باشد که ورزش به عنوان یکی از زیرشاخه های صنعت گردشگری خودگردان باشد و بخش خصوصی در آن سرمایه گذاری و بهره برداری کند.

سرهنگی با تاکید بر استفاده از فرصت ها در ایجاد جذابیت های گردشگری ورزشی خاطرنشان کرد: ظرفیت های ورزشی کیش باید موجب ماندگاری بیشتر مسافر در جزیره باشد، حس شادی و نشاط را بین ساکنان ترویج دهد و به چشم قهرمانی دیده شود تا همه این موارد به توسعه و رونق اقتصاد ورزش کمک کند.

وی همچنین با اشاره به فضاها، اماکن،استانداردها و سرانه ورزشی مطلوب به ازاء هر نفر در جزیره کیش تصریح کرد: استعدادهای ورزشی کیش نیز باید شناسایی شوند و پرورش یابند تا کارنامه ورزش جزیره درخشان تر از گذشته باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: سازمان از ایده های ورزشی صاحب نظران استقبال می کند.

در پایان نشست، از روسای هیات های کاراته، شیرجه- شنا و واترپلو،ژیمناستیک، ووشو، تنیس،نجات غریق و غواصی، تکواندو، فوتبال،‌والیبال و اسکواش، به عنوان ۱۰ هیات ورزشی برتر با اهدا لوح، قدردانی شد

کد خبر: ۲۳۰٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha