۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
توسعه تولید محصولات لبنی در گروی رشد سرانه مصرف است
دبیر انجمن صنایع لبنی مطرح کرد

توسعه تولید محصولات لبنی در گروی رشد سرانه مصرف است

در مراسم دومین همایش صنعت لبنیات و صنایع وابسته رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی کشور گفت: توسعه تولید بدون توزیع عادلانه ثروت، افزایش قدرت خرید و به تبع رشد سرانه مصرف غیرممکن است.

بازار؛ گروه کشاورزی: دومین همایش صنعت لبنیات و صنابع وابسته امروز دوشنبه ۱۹ تیرماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد در حال برگزاری است.
رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی کشور در ابتدا با اشاره به وضعیت سرانه مصرف محصولات لبنی گفت: ریشه گلوگاه در مسیر تولید سرانه مصرف است. به این معنا که توسعه و تولید بدون توسعه عادلانه ثروت و افزایش قدرت خرید مردم غیر ممکن است.

باکری افزود: همه اندیشمندان و کارآفرینان دولتی و خصوصی در مسیر توسعه و رشد تولید باید سرمایه گذاری موازی و انبوه در توانمند سازی مصرف کننده ها و رشد سرانه مصرف خانوارها نمایند.
وی در پایان گفت: در یک کلام رشد تولید در گروی رشد سرانه مصرف است و لذا باید به سرانه مصرف بیندیشیم تا تولید بتواند رشد کند.

گفتنی است در حال حاضر صنعت لبنیات کشور با بحران های مختلفی مواجه است که از مهمترین آنها می توان به بحران تامین پایدار نهاده و شیر خام و همچنین چالش در حوزه توزیع و فروش اشاره کرد.

کد خبر: ۲۳۰٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha