۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
 ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان به گلستان اختصاص یافت
مدیرکل بنیادمسکن گلستان:

۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومان به گلستان اختصاص یافت

گرگان- مدیرکل بنیادمسکن گلستان انقلاب اسلامی از آغاز ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در گلستان خبرداد و گفت: ۱۹۵ میلیارد تومان برای این منظور به استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی بنیادمسکن گلستان، سیدمحمد حسینی از اقدام برای تکمیل سه هزار و ۳۶۰ واحدمسکونی از محل کمک‌های بلاعوض در استان خبرداد و اظهار کرد: ۱۹۶ واحد مسکونی برای خانوارهای دو معلول در روستاهای استان ساختیم.

مدیرکل بنیادمسکن استان افزود: بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان نیز از محل کمک‌های بلاعوض حساب ۱۰۰ تعمیر شده است.

وی درباره طرح ویژه ساخت مسکن محرومان گفت: در سفر سال گذشته دکتر نوبخت ساخت سه هزار واحد مسکونی آغاز شد که ۱۹۵ میلیارد تومان به استان اختصاص یافته است.

حسینی به علت کندی روند ساخت در ماه‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در ایام پایانی سال قبل به کرونا برخورد کردیم، همین موضوع کار را با وقفه مواجه کرد اما بعد از ۲۲ فروردین طرح ضربتی را برای شناسایی نیازمندان و محرومان آغاز کردیم که تا کنون چهار هزار خانوار شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه صدور پروانه برای حدود ۸۰ درصد این واحدها انجام شده است، افزود: نظارت و تهیه نقشه برای این واحدها رایگان بوده و علاوه بر تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض نیز به آنان پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۲۳٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha