۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
۸ هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین در ایلام لازم است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

۸ هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین در ایلام لازم است

ایلام- چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: طبق بررسی های صورت گرفته هشت هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین در ایلام لازم است.

سید زاهدین چشمه خاور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: برای اربعین سال جاری راه‌های استان در ۱۳ نقطه در حال آسفالت هستند، ۱۷۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای استان انجام شده و تا اربعین هدف گذاری برای ۲۲۰ کیلومتر است.

وی عنوان کرد: ۲۰ هزار مترمربع سایبان در مسیرهای پایانه در دست اجرا است و تا ۲۰ روز آینده کار نصب آغاز می شود.

چشمه خاور با اشاره به اجرای هفت هزار متر مه پاش در طول مسیرهای تردد زوار و در پایانه مرزی مهران، یادآور شد: امسال این میزان به ۱۴ هزار متر مه پاشی در طول افزایش می یابد و همچنین ۷۰ جت فن نیز در پایانه نصب می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری بیان کرد: همچنین تعریض قبل و بعد پل صلواتی نیز با هزینه ۴۰ میلیارد تومان در این مسیر در دست اقدام است که تا قبل از ایام اربعین سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی افزود: راه‌های ارتباطی استان ایلام به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه‌های پرترافیک محسوب می‌شود که این امر اهمیت راه‌ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده‌ای پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: طبق بررسی های صورت گرفته هشت هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین در ایلام لازم است.

کد خبر: ۲۳۰٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha