۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
شکاف اقتصادی در اردبیل نگران کننده است
استاندار اردبیل:

شکاف اقتصادی در اردبیل نگران کننده است

اردبیل- عاملی، استاندار اردبیل گفت: شکاف اقتصادی ایجاد شده طی سال های گذشته در استان با توجه به کاهش سرانه درآمدی مردم، نگران کننده است.

سید حامد عاملی در حاشیه مراسم آغاز عملیات احداث پل معلق ورگه سران در سرعین، در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: برای پر کردن این شکاف اقتصادی ما به یک حرکت جهشی نیاز داریم و ضروری است تا با بهبود شاخصه های اقتصادی در ابعاد مختلف شرایط بهتر معیشتی را برای مردم استان رقم بزنیم.

وی ضرورت تکمیل زیرساخت ها به ویژه راه، راه آهن، آب، برق، گاز و سایر حوزه ها را یادآور شد و تصریح کرد: اقدامات مؤثری در همه این حوزه ها باید رقم بخورد که این فضا می تواند بسترساز تحولی جدی در استان و با رویکرد تحول اقتصادی باشد.

استاندار اردبیل گفت: مهمترین عنصر تحول ساز در استان اردبیل رویکرد حمایتی از سرمایه گذاران است که در صنعت گردشگری با توجه به استقبال و تنوع طرح ها اجرای پروژه ها در کوتاهترین زمان عامل و عنصر تحولی به شمار می رود.

عاملی افزود: با همکاری فرمانداری سرعین برای تکمیل زیرساخت های روستای مسیر گردشگری ورگه سران چهار میلیارد تومان اعتبار اختصاص می یابد تا با همکاری بنیاد مسکن طرح های هادی در این روستاها به سرانجام رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری در کنار کشاورزی، صنعت و معدن از ظرفیت بی نظیری در تحول اقتصادی استان برخوردار است و با توجه به میزبانی این استان در رویداد ۲۰۲۳ آمادگی کامل برای حضور گردشگران داخلی و خارجی را داریم.

عاملی اضافه کرد: همه این سرمایه‌گذاری‌ها و تحولات اقتصادی باید منجر به تولید ثروت مردم شود تا سرانه درآمدی مردم ارتقا یافته و بهبود معیشت آن‌ها را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: با تمام توان در ایجاد تحول اساسی در مناطق استان در خدمت سرمایه گذاران هستیم و قطعا احداث پل های معلق و سایر پروژه های جذاب گردشگری می تواند فرصت های بی نظیر سرمایه گذاری را در این استان رقم بزند.

کد خبر: ۲۳۰٬۱۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
      1 0
      تبدیل سیب زمینی به غذای دام و طیور میتواند جهش تولید و قطع واردات ذرت و سویارا به دنبال داشته باشد
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      0 0
      جلوی صادرات میشه گرفت مردم خودشون دست هم دیگه رو بگیره در کشور ترکیه همین کارها بود خدا ستمش رو انداخت وسط ترکیه ...