۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
بهره‌برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه در برنامه سال‌ جاری قرار دارد
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل:

بهره‌برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه در برنامه سال‌ جاری قرار دارد

خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل تکمیل آزادراه تهران- شمال را با توان متخصصان داخلی از مزیت‌های کشور برشمرد و گفت: بهره‌برداری از ۲۹۳ کیلومتر آزادراه در برنامه سال جاری قرار دارد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در مراسم افتتاح مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران- شمال به طول ۲۲ کیلومتر این مسیر را یکی از دشوارترین بخش‌های طول آزادراه برشمرد و به تشریح برخی از برنامه‌های پیش‌روی شرکت ساخت پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سال جاری نزدیک به ۶۱۰۰ کیلومتر بزرگراه، ۳۳۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را برای سال جاری در دست ساخت و اجرا دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل افزود: در سال جاری، در بخش آزادراهی ۱۰۳۸ کیلومتر در حال اجراست که بخشی از آنها طی سال جاری افتتاح می‌شوند.

خادمی با تاکید بر اینکه سرعت ساخت بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و مسیرهای ریلی رشد قابل ملاحظه‌ای داشت، توضیح داد: آزادراه تهران- شمال بزرگ‌ترین پروژه آزادراهی است که در ایام معمول تا یک ساعت و نیم در زمان سفر و ۷۵ کیلومتر در طول سفر کاهش ایجاد می‌کند.

خادمی صرفه‌جویی در مصرف سوخت را از دیگر مزیت‌های آزادراه تهران- شمال برشمرد و افزود:ب خشی از فعالیت‌های تکمیل این قطعه در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ انجام شد که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توان مهندسان داخلی را بسیار حائزاهمیت برشمرد و گفت: در ساخت آزادراه تهران- شمال از توان داخلی مهندسان داخلی استفاده شد که نشان از توانمندی در ساخت پروژه‌های عمرانی دارد.

کد خبر: ۲۳۰٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha