۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
تورم سمنان از میانگین کشوری کمتر است
معاون استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

تورم سمنان از میانگین کشوری کمتر است

سمنان- صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان ضمن اشاره به سیاست های تنظیم بازار در این استان گفت: میانگین تورم در سمنان در کنار پنج استان دیگر، از میانگین کشوری پائین تر است.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره مصوبات ستاد تنظیم بازار و با بیان اینکه در استان سمنان پیرامون سیمان، فولاد، لوازم خانگی و ... که تغییراتی را در قیمت های آنها ملاحظه شده بود، در نشست ستاد تنظیم بازار مطرح و درباره آنها تصمیماتی گرفته شد، بیان کرد: طی هفته گذشته شیب نزولی را در این حوزه ها داشتیم.

وی با بیان اینکه قیمت اقلام مذکور در هفته جاری مهار شده است، افزود: امیدواریم که با همراهی مردم، کسبه، بازرسان و ناظران استان سمنان بتوانیم بازار بهتری را نیز شاهد باشیم

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تورم میانگین در سمنان به همراه پنج استان دیگر، از میانگین تورم در کشور، پائین تر است، گفت: عقیده داریم که بازهم می بایست روند کاهشی تورم تداوم داشته باشد تا مردم به لحاظ گرانی در مضیقه نباشند.

صادقی افزود: با توجه به اینکه در فصل گرما هستیم، نیاز بود که برخی اقلام مجدداً توزیع و مباشران در این زمینه اقدام کنند در نتیجه تخصیص هایی برای شهرستان های هشت گانه استان گرفته شد و تلاش کردیم با توزیع اقلام، قیمت های اقلام اساسی در بازارهای استان کاهش یابد.

وی با بیان اینکه نشست مخصوص شکر در شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد تا بتوانیم تصمیمات بهتری در زمینه این قلم کالای اساسی بگیریم، افزود: در این نشست بخش خصوصی نیز حضور خواهد داشت تا نقطه نظرات بازار شکر در استان سمنان و شهرستان شاهرود بیان شود.

معاون استاندار سمنان گفت: سمنان استانی است که کارخانه های خوب تولید قند دارد و در نتیجه به لحاظ ذخیره سازی شکر، مشکلی نخواهیم داشت، لذا باید در حوزه توزیع و عرضه شکر، خودمان را تقویت کرده و در زمره استان های پیشتاز باشیم.

کد خبر: ۲۲۹٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha