۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
طراحی بسته خدمات تخصصی ویژه تعاونی‌های صادرات‌گرا در صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون

طراحی بسته خدمات تخصصی ویژه تعاونی‌های صادرات‌گرا در صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون گفت: بر مبنای سیاست‌های حمایتی از تعاونی‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، کارمزد صدور ضمانت برای تعاونی‌ها کاهش ۶۰ درصدی و برای شرکت‌های دانش‌بنیان‌ حذف شده است.

به گزارش بازار، البرز محمدی مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در نشست راهکارهای توسعه صادرات بخش تعاون اظهار داشت: تعاون از بخش‌های مهم و راهبردی کشور است و توانمندسازی مردم برای حضور در عرصه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی از مهمترین ویژگی‌های بخش تعاون است.

وی افزود: به واسطه چندین سال حضور در بخش تعاون به مزیت‌ها و خصیصه‌های این بخش واقف هستم و این تجربیات برای کمک به تعاونی‌ها جهت موفقیت در حوزه تولید و صادرات نیز به کار می‌آید.

محمدی تأکید کرد: کشورهای هدف به‌عنوان بازار عرضه و صادرات کالاها و خدمات تعاونی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و بخش تعاون کشور می‌تواند همزمان با دیپلماسی منطقه‌ای دولت از فرصت‌های موجود برای تبادلات اقتصادی استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون تصریح کرد: طراحی بسته خدمات تخصصی ویژه تعاونی‌های صادرات‌گرا در حال انجام است و طراحی و اجرای این بسته می‌تواند کمک مؤثری برای حمایت از تعاونی‌ها در مسیر صادرات باشد.

کد خبر: ۲۲۹٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha