۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
رونمایی از محصولات اشکودا در هفته آینده| هایپرکار فضای مطئمن برای خرید لوازم یدکی ایجاد کرده است
بازار گزارش می دهد

رونمایی از محصولات اشکودا در هفته آینده| هایپرکار فضای مطئمن برای خرید لوازم یدکی ایجاد کرده است

رمضانی عضو هیات مدیره شرکت هایپرکار، گفت: طی هفته آینده مراسم رونمایی از واردات خودروهای اشکودا خواهیم داشت و براساس برنامه ای که در نظر گرفته شده ۵ محصول از این برند را عرضه بازار خواهیم کرد.

امید محمدی؛ بازار: خرید لوازم یدکی و روغن موتور اصلی این روزها در بازار به عنوان یکی از دغدغه های اصلی مالکان خودروها شناخته می شود، امروز در «هایپر کار» نشست خبری در خصوص عرضه قطعات اصلی خودرو با قیمت های مناسب برگزار شد. این مجموعه به عنوان دومین سالگرد تاسیس در روزهای ۱۵ ام و ۱۶ ام ماه جاری به ترتیب تخفیف های ویژه برای تعمیرکاران و مالکان خودروها در نظر گرفته است. فروش لوازم یدکی در بازار کشور به شکل سنتی بوده و ایجاد فضای فروشگاهی برای عرضه محصولات با شیوه جدید نشان از تغییر نوع خرید مشتریان در بازار قطعات خودرو کشور دارد.

رونمایی از محصولات اشکودا در هفته آینده| هایپرکار فضای مطئمن برای خرید لوازم یدکی ایجاد کرده است

رمضانی: طی هفته آینده مراسم رونمایی از واردات خودروهای اشکودا خواهیم داشت و براساس برنامه ای که در نظر گرفته شده ۵ محصول از این برند را عرضه بازار خواهیم کرد، هایپرکار به عنوان مجموعه خدمات پس از فروش برند اشکودا شناخته می شود

اشکودا با ۵ مدل در راه ایران

فرهاد رمضانی عضو هیات مدیره شرکت هایپر کار به عنوان سخنران نخست این نشست خبری، در خصوص برنامه های این مجموعه فروشگاه اعلام کرد: تمام محصولاتی که توسط این مجموعه عرضه می شود، مزیت فروش شفاف سبب افزایش اعتماد مشتریان می شود.

رمضانی در خصوص امکان ارائه خدمات تعمیری در مجموعه مذکور به خبرنگار «بازار» توضیح داد: باتوجه به فراهم شدن شرایط واردات خودروهای دست دوم مجموعه ما می تواند به این محصولات گارانتی اعطا کند، همچنین این شرکت به عنوان مجموعه خدمات پس از فروش برند اشکودا شناخته می شود.

عضو هیات مدیره این شرکت در واکنش به خبر نصب تابلو اشکودا در این مجموعه اظهار داشت: طی هفته آینده مراسم رونمایی از واردات خودروهای اشکودا خواهیم داشت و براساس برنامه ای که در نظر گرفته شده ۵ محصول از این برند را عرضه بازار خواهیم کرد.

رونمایی از محصولات اشکودا در هفته آینده| هایپرکار فضای مطئمن برای خرید لوازم یدکی ایجاد کرده است

شیوه جدید فروش قطعات خودرو در بازار ایران

سهیل حسین پور مدیرعامل هایپرکار به عنوان سخنران دوم این نشست خبری با اشاره به نقش پررنگ هایپرکار در بازار «افترمارکت» قطعات خودرو، گفت: بنا به دلایل عدیده بازار فعلی قطعات با آشفتگی قابل توجهی مواجه است، مالکان و مشتریان متضرران اصلی این وضعیت در بازار هستند. چرا که یک ساختار سیستماتیک برای عرضه قطعات خودرو که شفافیت لازم را داشته باشد، پیشتر از هایپرکار وجود نداشت.

مدیرعامل این مجموعه با اشاره به اینکه هدف اصلی فروشگاه های هایپر کار ایجاد آگاهی برای خرید قطعه توسط مشتریان است، اظهار داشت: در هایپرکار مشتریان می توانند ضمن خرید مطمن از تخفیفات ویژه نیز استفاده کنند، همچنین شعب مختلف این فروشگاه در سطح تهران و سایرشهرهای کشور بزودی راه اندازی و افتتاح می شود. باتوجه به حضور ۲۲ میلیون دستگاه خودرو سواری در کشور این مجموعه می تواند به صورت اینترنتی خدمات مختلف به مالکان ارائه و قطعات را در محل تحویل دهد.

رونمایی از محصولات اشکودا در هفته آینده| هایپرکار فضای مطئمن برای خرید لوازم یدکی ایجاد کرده است

وی افزود: در هایپرکار لوازم یدکی برای چهار گروه خودرویی، ایران خودرو، سایپا، خودروهای چینی، سایربرندهای وارداتی مانند تویوتا، هیوندای، کیا، مرسدس بنز و نیسان وجود دارد. بر اساس نوع قطعات خودرو دسته بندی به شکل، قطعات مصرفی، قطعات یدکی و آپشن ها برای مشتریان ایجاد شده است. طی ۵ ماه گذشته این مجموعه موفق شد که ۹۷ درصد از سبد محصولات خود را تکمیل کند، تمام قطعات موجود در این مجموعه ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف خرید برای مشتریان دارد.

حسین پور با اشاره به بحث سامانه جامع تجارت و عرضه قطعات با اصالت مورد تایید وزارت صمت، بیان کرد: طی همکاری میان هایپرکار و وزارت صمت مشکلات نرم افزاری مربوط به سامانه جامع تجارت مرتفع و رکورد فروش تایر از طریق سلیت طی ماه گذشته توسط این مجموعه شکسته شد، گفتنی است که در این مجموعه عرضه تایر با قیمت مصوب دولتی انجام می شود. همچنین عرضه روغن موتور براساس قیمت مصوب بعلاوه ۵ درصد سود در این مجموعه به مالکان خودروها و تعمیرکاران عرضه می شود. باتوجه به اینکه سالگرد تاسیس هایپر فرارسیده است، طی دو روز آینده تخفیفات ویژه برای عرضه محصولات مذکور به مشتریان یا تعمیرکاران در نظر گرفته شده است.

رونمایی از محصولات اشکودا در هفته آینده| هایپرکار فضای مطئمن برای خرید لوازم یدکی ایجاد کرده است

حسین پور: مشتریان می توانند در هایپرکار خرید آگاهانه داشته باشند، چرا که برنامه های آموزشی برای قطعات عمومی، تایر، روغن و مکمل های سوخت طی فرآیند خرید این قطعات برای مشتریان در نظر گرفته شده است

پاسخ مدیرعامل هایپرکار به بازار

سهیل حسین پور مدیرعامل هایپرکار در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر شیوه سنتی فروش قطعات در بازار و ایجاد بستر جدید فروش لوازم یدکی توام با اعتمادسازی مشتریان گفت: مزیت رقابتی هایپرکار فقط منوط به قیمت قطعات نیست، بلکه در این مجموعه تلاش داریم فضای امن و خرید مطمن برای مشتریان را فراهم کنیم. مشتریان می توانند در هایپرکار خرید آگاهانه داشته باشند، چرا که برنامه های آموزشی برای قطعات عمومی، تایر، روغن و مکمل های سوخت طی فرآیند خرید این قطعات برای مشتریان در نظر گرفته شده است. این مجموعه علاوه بر عرضه روانسازهای تولیدی چهار روغن موتورساز بزرگ کشور، از ۱۴ شرکت خصوصی نیز روانساز جهت عرضه به مشتریان آماده کرده است.

مدیرعامل هایپرکار در خصوص ایجاد رقابت بین قطعه سازان و امکان انتخاب قطعات برای مالکان خودروهای سواری به بازار توضیح داد: در این مجموعه مشتری به سمت یک برند خاص هدایت نمی شود، بلکه فضای رقابتی برای عرضه لوازم یدکی در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۲۹٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha