۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
پیشنهاد گره گشایی در تسهیل مجوزهای کسب و کار را در برنامه هفتم توسعه مطرح می کنیم
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

پیشنهاد گره گشایی در تسهیل مجوزهای کسب و کار را در برنامه هفتم توسعه مطرح می کنیم

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه و برای گره گشایی و تسهیل مجوزهای صدور کسب و کار اقداماتی صورت می گرفت که این مسئله مدنظر قرار نگرفته است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، جعفر قادری، با اشاره به ارائه برخی از پیشنهادات به برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: در زمینه علم و فناوری و حمایت از شرکت های دانش بنیان به نظر می رسد که باید احکام پر رنگ تری در برنامه هفتم توسعه دیده می شد که این مسئله مد نظر قرار نگرفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین باید در این برنامه و برای گره گشایی و تسهیل مجوزهای صدور کسب و کار اقداماتی صورت می گرفت که این مسئله مدنظر قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به چابک سازی دولت در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: همچنین باید برای اجرای سیاست های اصل ۴۴ اقدامات موثری دربرنامه هفتم توسعه مدنظر قرار می گرفت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین نیاز بود برای تامین مالی پروژه ها در کشور احکامی در برنامه هفتم توسعه دیده می شد چراکه این مسئله می تواند به صورت جدی مشکل واحدهای تولید را برطرف کند. بنابراین باید برای این مسائل احکامی را در زمان بررسی برنامه پیشنهاد داد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با اشاره به کاستی ها در زمینه مباحث مربوط به بخش گردشگری بیان کرد: بخش گردشگری یکی از پتانسیل و ظرفیت های خوبی است که می تواند باعث افزایش اشتغال و درآمدزایی کشور شود بنابراین باید به صورت پررنگ تر احکامی در این بخش دیده می شد که متاسفانه این موارد دیده نشده است و باید در جریان بررسی برنامه، این موارد پیشنهاد داده شود.

قادری تاکید کرد: همچنین در بخش هایی از جمله معدن و دارو و تجهیزات پزشکی باید احکام جدی تر در برنامه هفتم توسعه منعکس می شد که این مهم رخ نداده و باید در جریان بررسی برنامه هفتم در مجلس این موارد پیشنهاد داده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تلاش ما این است تا در حوزه های برشمرده شده احکامی را در برنامه هفتم توسعه مطرح و به تصویب برسانیم.

کد خبر: ۲۲۹٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha