۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
امنیت شغلی و عدالت در پرداختی ها باید در برنامه هفتم توسعه مبنا قرار گیرد
نماینده مردم ساری در مجلس:

امنیت شغلی و عدالت در پرداختی ها باید در برنامه هفتم توسعه مبنا قرار گیرد

بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس گفت: یکی از اقدامات مهم و مبنایی برنامه هفتم توسعه باید توجه به عدالت در پرداختی ها باشد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی، با اشاره به موضوع عدالت در پرداختی ها در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: متاسفانه مقوله عدالت در پرداختی ها در برنامه هفتم توسعه به درستی منعکس نشده و دولت باید به این بخش مهم توجه می کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید مجدد بر این نکته که دولت متاسفانه هیچ حکم و تکلیفی را درباره عدالت در پرداختی ها در برنامه نیاورده است، ادامه داد: اتفاقا یکی از اقدامات مهم و مبنایی برنامه هفتم توسعه باید توجه به عدالت در پرداختی ها باشد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس پیشنهاداتی باید دولت را مکلف کنیم تا پایان برنامه هفتم توسعه سقف پرداختی را مدیریت کند.

وی ادامه داد: همچنین باید تکلیف کنیم که دولت ضرایب پرداختی را به نسبت فرصت ها را مدنظر و همچنین امنیت شغلی و استخدامی را مورد توجه قرار دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید تا پایان برنامه هفتم توسعه وضعیت قراردادهای افسار گسیخته شغلی را مشخص کند تا از این طریق عدالت در پرداختی ها محقق شود.

کد خبر: ۲۲۹٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha