۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
ضرورت تجهیز سازمان بنادر با نیروهای کارآمد و ماهر
معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر در بندر انزلی تاکید کرد

ضرورت تجهیز سازمان بنادر با نیروهای کارآمد و ماهر

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت و جایگاه کارکنان در بنادر، گفت: سرمایه انسانی مهم ترین دارایی هر سازمان و دستگاهی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حسن بیک محمدلو معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی پس از نشست بررسی مسائل بخش منابع انسانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، با اشاره به بازدید از بنادر کشور اظهار داشت: رسیدگی به امورات ادارات تابعه از جمله وظایف حوزه ستادی است.

معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه سه موضوع مهم در معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: موضوعاتی همچون امور مالی و ذیحسابی، منابع انسانی، برنامه ریزی منابع سازمان از جمله موضوعاتی است که همچنین در بازدیدها نیز مورد توجه بوده است.

بیک محمدلو با تاکید بر لزوم تجهیز سازمان بنادر با نیروهای کارآمد و ماهر گفت: این موضوع دارای اهمیت زیادی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در مورد تبدیل وضعیت کارکنان، تصریح کرد: در نظام پرداخت تفاوتی بین قرداد کار معین و رسمی وجود ندارد و در نظامی هماهنگ صورت می گیرد و تنها تفاوت آن، مدت قرارداد است.

کد خبر: ۲۲۸٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha