۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
رویکرد ما در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان تعریف پروژه جدید نیست
استاندار گلستان:

رویکرد ما در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان تعریف پروژه جدید نیست

گرگان- زنگانه، استاندار گلستان با بیان این نکته که رویکرد ما در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان تعریف پروژه جدید نیست، اضافه کرد: تنها به موضوعاتی که شاید در سفر اول مغفول مانده، خواهیم پرداخت.

علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سفر اول رئیس جمهور به استان ۱۱هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال آفرین مصوب شد که آن را به فرماندارن شهرستان تفیض اختیار کردیم برخلاف اینکه در روش های قبلی این ها به صورت متمرکز در استانداری تصمیم گیری می شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه رویکرد دوره دوم سفر تکمیل پروژه های مانده از سفر اول است، افزود: به عنوان مثال برای پروژه ای مانند سد نرماب باید اعتبار بخشی شود تا کاملا به پایان برسد.

وی ادامه داد: در صورت فاز بندی پروژه سد نرماب، تصفیه خانه و خطوط انتقال را به صورت شهر به شهرانجام خواهیم داد.

استاندار گلستان با تاکید بر این نکته که رویکرد ما در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان تعریف پروژه جدید نیست، اضافه کرد: تنها به موضوعاتی که شاید در سفر اول کمتر به آن توجه شده باشد و مغفول مانده، خواهیم پرداخت.

وی از خلیج گرگان به عنوان پروژه های اعتبار گرفته از سفر اول رئیس جمهور یاد کرد و گفت: برای این طرح تاکنون ۲۰۰ میلیارد هزینه شده و کانال آبرسان آشور را به پایان رسانیدیم تا جاییکه در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او در خاتمه خاطر نشان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان، لایروبی کانال چاپاقلی، پمپاژ آب به خلیج ، تامین حق آبه خلیج از رودخانه ها و انتقال آب مازاد از مازندران به خلیج را پیگیری می کنیم تا با عملیاتی شدن این موضوعات زمینه احیای کامل خلیج گرگان را فراهم آوریم.

کد خبر: ۲۲۸٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha