۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
عملیات روکش آسفالت ۱۱۰ کیلومتر از جاده‌های ایلام انجام شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

عملیات روکش آسفالت ۱۱۰ کیلومتر از جاده‌های ایلام انجام شد

ایلام- چشمه خاور،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از اجرای عملیات روکش آسفالت ۱۱۰ کیلومتر از راه‌های استان خبر داد.

سید زاهدین چشمه‌خاور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ۴۰ کیلومتر عملیات روکش نیز در دست اجراست که تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت در ۱۳ محور ایلام - سرابله، ایلام - چوار، داخل شهر ایوانغرب، محور زرنه - سومار، ایلام - مهران، مهران - ایلام، دهلران - اندیمشک، آبدانان - مورموری، دره‌شهر - ماژین، بدره - ایلام، بان‌زیارت - چوار، هفت چشمه ایلام و طاهروند هلیلان تکمیل و یا در حال اجراست.

وی با اشاره به عملیات اجرایی روکش آسفالت مسیر ایلام - مهران و برعکس با اعتبار ۱۵۲ میلیارد تومان، یادآور شد: این‌ پروژه با حجم عملیات خاکبرداری ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ مترمکعب، ۴۱ هزار تن آسفالت و ۳۰ دستگاه احداث ابنیه فنی در مدت ۱۸ ماه توسط شرکت پشیمن کوه ایلام اجرایی و تکمیل خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری بیان کرد: همچنین تعریض قبل و بعد پل صلواتی نیز با هزینه ۴۰ میلیارد تومان در این مسیر در دست اقدام است که تا قبل از ایام اربعین سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پل و مسیر قبل و بعد آن در اربعین سال جاری چند پیچ پرحادثه و گره ترافیکی در مسیر ایلام به مهران حذف خواهد شد.

چشمه‌خاور ادامه داد: هم‌اکنون عملیات نصب ۴۰ هزار تابلو در مسیرهای مواصلاتی استان نصب و عملیات نصب پنج هزار عدد تابلو دیگر نیز تا قبل از ایام اربعین انجام می‌شود.

وی از اجرای قرارداد ۲۰ میلیارد تومانی خط‌کشی راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تا قبل از ایام اربعین پیش‌رو در بخش‌های مختلف راهداری چون خط‌کشی، روکش آسفالت و نصب علایم در محورهای حمیل- ایلام- مهران و مسیر قلاجه - ایلام - مهران پروژه‌ها تکمیل شده و پایان خواهند یافت.

کد خبر: ۲۲۸٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میلاد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
      0 0
      سلام چرا جاهایی که سالمه آسفالت میکنین و جاهایی که آسفالتش خراب شده آسفالت نکردین؟