۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
سیاست‌های دولت فرصت مناسبی برای توسعه بخش خصوصی
فیلم استانها؛

سیاست‌های دولت فرصت مناسبی برای توسعه بخش خصوصی

بندرعباس- ریئس کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: با استفاده از منابع بازار سرمایه و بخش خصوصی و همچنین با حمایت دولت باید برخی طرح‌های بزرگ پیشران در هرمزگان و مناطق دریایی صورت بگیرد.

داود دانش جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با توجه به بحث‌های اخیر در حوزه اقتصاد دریامحور در مجمع تشخیص مصلحت نظام، این سفر به بندرعباس انجام شد تا در خدمت فرهیختگان و فعالان اقتصادی باشیم.

وی ادامه داد: در این نشست تبادل اطلاعات خوبی انجام شد، سیاست‌های دولت که در مجمع به آن پرداخته شده بود و همچنین نقطه نظرات فعالین اقتصادی در حوزه دریامحور در جهت توسعه گرفته شد.

دانش جعفری با تاکید بر حمایت دولت از بخش خصوصی گفت: دولت راهکاری زیادی برای توسعه بخش خصوصی در نظر گرفته است. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با شرکت‌های دانش بنیان، همگی بر این موضوع دلالت دارند که کشور باید توجه بیشتری به توسعه و توانمندسازی بخش خصوصی داشته باشد.

رئیس کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: لازم است برخی از طرح‌های پیشران با محوریت بخش خصوصی در این استان تدوین شود.

دانش جعفری گفت: با استفاده از منابع بازار سرمایه و بخش خصوصی و همچنین با حمایت دولت باید برخی طرح‌های بزرگ پیشران در هرمزگان و مناطق دریایی صورت بگیرد.

کد خبر: ۲۲۸٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha