۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
مواردی باید در اجرای رتبه‌بندی معلمان لحاظ می‌شده که مراعات نشده است
نماینده مردم کاشمر در مجلس:

مواردی باید در اجرای رتبه‌بندی معلمان لحاظ می‌شده که مراعات نشده است

نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: صد درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند و این مهم باعث نارضایتی این قشر عزیز گردیده است.

به گزارش بازار، جواد نیک بین در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: موضوع خاموشی برق چاه موتورهای منطقه ترشیز که محصولات آن پسته و انگور است، را مرتفع کرده و با این کار باید به قولتان عمل کنید.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس افزود: با خاموش کردن چاه موتورهای کشاورزی زندگی مردم را به آتش نکشید، الان یکی از اعتراضات مردم منطقه همین مسئله است، بنابراین باید چنین موضوعی به حداقل رسانده شود.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده‌های مواصلاتی منطقه هر روز کشته می‌دهد، مسیرهای شادمهر به کاشمر، خلیل آباد به بردسکن و بردسکن به سبزوار باعث ایجاد خطرات جاده‌ای برای مردم شده است که وزیر راه باید تدبیر بیندیشد و در تسریع بخشیدن به تکمیل این جاده‌ها اهتمام ورزد. جاده شامهر به کاشمر مقرر شده بود در هفته دولت به بهره‌برداری برسد اما متأسفانه این اتفاق نیفتاده است و روند این پروژه همانند گذشته به کندی پیش می‌رود.

نیک‌بین تأکید کرد: همه فکر و ذکرمان تعامل با دولت است و تعامل می‌کنیم تا بتوانیم با همدیگر کارها را پیش ببریم، جاده شادمهر به کاشمر ۲۵ سال است که از روند احداث آن می‌گذرد اما تاکنون تکمیل نشده است بنابراین شما برای به سرانجام رسیدن این پروژه تعجیل فرمایید تا رضایتمندی مردم بالا برود.

این نماینده مردم در مجلس در تذکر به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: صد درصد معلمان به اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان اعتراض دارند و این مهم باعث نارضایتی این قشر عزیز گردیده است چرا که مواردی باید در اجرای رتبه‌بندی لحاظ می‌شده که متأسفانه مراعات نشده است، حتماً تجدیدنظر شود.

وی با تقدیر از رئیس جمهور بابت انتخاب وزیر صمت گفت: از مجلس هم می‌خواهم حمایت کند تا این وزیر باتدبیر و عالم تصمیم درست بگیرند. همچنین از وی می‌خواهم موضوع واردات خودروهای کارکرده و نو را در صحن دولت مطرح کند.

کد خبر: ۲۲۸٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha