۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
پیشنهادات نمایندگان در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه بررسی شد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

پیشنهادات نمایندگان در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه بررسی شد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: ۶۰۰ پیشنهاد در حوزه کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و آب به کمیسیون ارائه شده که با حضور نماینده دستگاه‌ها و معاونین وزازتخانه‌های مربوطه بررسی شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا نظری سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز( دوشنبه ۵ تیرماه) کمیسیون متبوع خود گفت: دستورکار جلسه امروز کمیسیون بررسی پیشنهادات نمایندگان در خصوص لایحه برنامه هفتم در زمینه کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست بود.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حدود ۶۰۰ پیشنهاد از سوی نمایندگان به کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ارائه شده است، عنوان کرد: پیشنهادات با حضور نمایندگان سازمان محیط زیست، وزارت نیرو و معاونت برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی بررسی شدند و نظرات خود را مطرح کردند، در کمیسیون پیشنهادات کماکان درحال بررسی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بر اساس مباحث مطرح شده باید در زمینه پیشنهادات ارائه شده امروز جمع‌بندی‌های لازم صورت بگیرد، افزود: زمان زیادی در اختیار نداریم و کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کار خود را آغاز کرده و باید پیشنهادات از سوی تمامی کمیسیون‌ها به این کمیسیون ارائه شود.

کد خبر: ۲۲۸٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha