ارتباط تجار ایران و سوئد تقویت می‌شود
در نشست سفیر ایران در سوئد با رئیس اتاق ایران؛

ارتباط تجار ایران و سوئد تقویت می‌شود

در نشست سفیر ایران در سوئد با رئیس اتاق ایران بر تقویت ارتباط تجار ایران و سوئد تأکید شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، سفیر جدید ایران در سوئد با حضور در اتاق ایران با حسین سلاح ورزی دیدار و دو طرف درباره راه‌های افزایش سطح همکاری‌های تجاری ایران و سوئد گفت‌وگو کردند.

در این نشست حجت‌الله فغانی سفیر جدید ایران در سوئد، با تبریک انتخاب حسین سلاح ورزی به عنوان رئیس اتاق ایران به تشریح ظرفیت‌های اقتصادی سوئد پرداخت و گفت: سوئد در حوزه آی. تی و تولید کاغذ قدرتمند است و در این زمینه‌ها امکان زیادی برای همکاری وجود دارد. او با تأکید بر اینکه سوئدی‌ها اعتماد زیادی به تجار ایرانی دارند گفت: سفارت ایران در این کشور آماده هرگونه همکاری برای افزایش حضور تجار ایرانی در این کشور است.

حسین سلاح ورزی رئیس اتاق ایران هم با اشاره به ظرفیت تجار ایرانی تأکید کرد: بخش خصوصی آماده افزایش سطح همکاری‌های تجاری با سوئد است. در این زمینه لازم است اطلاعات کافی از شرکت‌ها و فرصت‌های تجاری سوئد در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد.

در پایان دو طرف با یکدیگر برای افزایش ارتباط تجار دو کشور، طرح فرصت‌های اقتصادی ایران در سوئد از سوی سفارت ایران و طرح فرصت‌های سوئد برای تجار ایرانی از سوی این سفارتخانه توافق کردند.

کد خبر: ۲۲۸٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha