۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
دولت سیزدهم آقایی دلار را شکست
نماینده مردم در مجلس:

دولت سیزدهم آقایی دلار را شکست

جلالی، نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: دولت سیزدهم با هماهنگی با کشورها دیکتاتوری و آقایی دلار را شکست.

به گزارش بازار، حسین جلالی در نشست علنی امروز(دوشنبه ۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی و حکومت دینی در جهان در دهه پنجم از عمر خود با وجود همه دشمنی ها و فتنه ها توانست با کارآمدی، موفقیت و پیروزی خود را به رخ جهانیان بکشاند و حقانیت نظام اسلامی را با اثبات برساند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم به دوسالگی عمر خود نزدیک می شود با دیپلماسی فعال در عرصه بین المللی روابط حسنه با همسایگان و جهان را در سرلوحه کار خود قرار داد و با هماهنگی با کشورها با دلار زدایی، دیکتاتوری و آقایی دلار را شکست و بزرگترین ضربه را بر پیکر اقتصاد آمریکا وارد ساخت و با حضور در حیاط خلوت آمریکا به تحقیر آمریکا پرداخت و با عضویت در شانگها، پیشنهاد عضویت در بریکس، تفاهم نامه ۲۰ ساله روسیه و ۲۵ ساله با چین، سوآپ گازی سه جانبه، سفر به اندونزی و سوریه توانست آمریکا را ابرقدرتی بیاندازد و به قدرت را به غرب آسیا با محوریت ایران اسلامی منتقل سازد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: در عرصه داخلی با تولید ۷ هزار مگاوات برق، کاهش ۱۲ درصدی تورم، فعال سازی چهارهزار کارخانه تعطیل شده، حذف دلال سازی از خودرو، مسکن، سکه، دلار و افزایش ارزش پول ملی، اجرای بیمه همگانی، درمان رایگان پنج دهک جامعه به میزان ۱۲ میلیون نفر، آب رسانی به خوزستان، همدان، سنندج، سیستان، آب گیری دریاچه ارومیه گوشه ای از خدمات دولت آقای رئیسی است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: با دیپلماسی غیر برجامی آقای رئیسی در دهه پنجم انقلاب اسلامی آتش به جان فرقه رجوی انداخت و زنگ اخراج منافقین بدتر از کفار از اروپا نواخته شد. درود خدا بر آقای رئیسی، مردی از تبار رسول الله و سلاله حضرت زهرا(س) که با تلاش شبانه روزی و خدمات بی وقفه در جامعه امیدآفرینی کرد و بازار را به ثبات اقتصادی نزدیک و به زودی گشایش اقتصادی در معیشت و سفره مردم خوبمان شاهد خواهیم بود.

جلالی بیان کرد: همکاران عزیز پایه هر صندلی سبز ما مجلسی ها و دولتی ها ۷۲ شهید همچون گل پر پر شده اند و این هدیه گران بهای الهی یعنی نظام مقدس اسلامی را به امانت به ما سپرده اند آنان به عهدشان وفا کردند من و شما چه کرده ایم؟ اگر ما در انجام وظیفه و تکلیفمان کوتاهی کنیم کار خدا بر زمین نمی ماند و خدا مردان دیگری را مامور می کند تا کار زمین مانده را انجام دهد همان طور که مجلس در ساماندهی در فضای مجلس کوتاهی کرد بهتر از ما آمدند و کار را بهتر سامان دادند و امروز هم در معرض آزمون لایحه عفاف و حجاب هستیم. به نظر می رسد مجلس انگیزه ای بر اصلاح و تصویب لایحه عفاف و حجاب ندارد اما کار خدا زمین نمی ماند و قومی می آید بهتر از ما و کار زمین مانده را انجام می دهد.

وی گفت: این مجلس با وجود کارهای خوبی که انجام داده است می توانست کارهای بیشتر، بهتر و بزرگتری را به سرانجام برساند اما فرصت سوزی شد با این حال مدال افتخار قبولی و انقلابی گری را از نایب امام زمان(عج) دریافت کرد، ممکن است مجلس مرتکب اشتباهاتی شده یا وزیری را به ناحق استیضاح کرده یا طرح و لایحه ای را به تصویب نرساند ولی از ویژگی های مجلس یازدهم این است که مانع الخیر نشد. اگر مجلس طرح ساماندهی فضای مجازی را انجام نداد با اقدامات وزارت ارتباطات هم در این خصوص مخالفت نکرد اگر طرح عفاف و حجاب را به تصویب نرساند با اقدامات وزارت کشور هم مخالفت نکرد.

این نماینده مجلس مطرح کرد: مجلس یازدهم پای اصولی ایستاد و از کلیت نظام اسلامی دفاع کرد، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بود گرچه گاهی اوقات در تعارض منافع شخصی و ملی نظیر برخورد اخیر با وزیر کشور دچار اشتباه شد یا از توصیه های اخلاقی مقام معظم رهبری غفلت کرد. حضرت آقا فرمود (دو دو نکنید، هو نکنید، جنجال راه نیاندازید، جو زده نشوید) متاسفانه غفلت کردیم.

کد خبر: ۲۲۸٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha