۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
بانک اطلاعات حقوقی و املاک صندوق فولاد به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد:

بانک اطلاعات حقوقی و املاک صندوق فولاد به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد

«سیدحجت کاظمی» از راه‌اندازی بانک اطلاعات حقوقی و بانک اطلاعات املاک صندوق در یکی دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش بازار، سیدحجت کاظمی در نشست با اعضای هیئت‌مدیره و مدیران صندوق بازنشستگی فولاد که با حضور «علیرضا عسگریان» معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گزارش مبسوطی از چالش‌ها، مشکلات و اقدامات انجام‌شده در طول هشت ماه گذشته را ارائه کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان این‌که حفظ و بهبود دارایی‌ها و موضوعات حقوقی صندوق را با جدیت پیگیری می‌کنیم، گفت: پایین‌بودن ضریب پشتیبان، عدم ایفای تعهدات دولت، کاهش ارزش سهام واگذارشده توسط دولت به صندوق جهت اجرای همسان‌سازی، وجود شرکت‌های زیان‌ده، دعاوی و پرونده‌های حقوقی از چالش‌های مهم صندوق بازنشستگی فولاد است. ‌

وی افزود: به‌رغم همه این چالش‌ها، صندوق بازنشستگی فولاد و شرکت‌های آن ظرفیت‌های فراوانی دارند که با همدلی و هم‌افزایی، حمایت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارکان صندوق به‌ویژه هیئت‌مدیره و هیئت‌امنا آینده روشنی برای این صندوق متصور هستیم.

کاظمی گفت: اکنون شاهد پویایی و تحرک فراوان در شرکت‌های زیرمجموعه از جمله دخانیات هستیم و در آینده‌ای نزدیک و با همت مدیران این شرکت‌ها وضعیت آنان بهتر از گذشته خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۷٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha