۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
تعداد مشترکین برق در همدان ۲.۴۸ درصد افزایش یافته است
مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت برق همدان:

تعداد مشترکین برق در همدان ۲.۴۸ درصد افزایش یافته است

همدان - مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان گفت: سال گذشته ۱۹ هزار و ۶۷۰ مشترک به مشترکین توزیع برق همدان افزوده شد که رشد ۲.۴۸ درصدی را به همراه داشته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، سهراب سهرابی با اشاره اینکه شرکت توزیع برق استان همدان وظیفه تأمین برق بالغ بر ۸۱۰ هزار و ۴۳۷ مشترک در محدوده‌ای به وسعت ۱۹ هزار و ۴۹۳ کیلومتر مربع در استان همدان را بر عهده دارد، اظهار کرد: ۸۰ درصد از تعداد مشترکین برق استان در بخش خانگی هستند که میزان سهم مصرفی آنها از انرژی ۳۲ درصد است.

وی تعداد مشترکین تعرفه عمومی را ۴.۵ درصد و سهم مصرف انرژی آنها را ۹ درصد عنوان کرد و گفت: مشترکین تعرفه کشاورزی ۱.۷ درصد با ۳۹ درصد مصرف انرژی و مشترکین بخش صنعتی ۰.۸ درصد و ۱۳ درصد مصرف انرژی را دارند.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه ۱۳ درصد مشترکین در بخش تعرفه سایر مصارف قرار می‌گیرند که سهم هفت درصدی از مصرف انرژی استان را دارند، تاکید کرد: سال گذشته ۱۹ هزار و ۶۷۰ مشترک به مشترکین توزیع برق همدان افزوده شد که رشد ۲.۴۸ درصدی را به همراه داشته است.

وی یادآور شد: در راستای طرح پاداش همکاری مشترکین خانگی در کاهش مصرف سال گذشته ۵۲ درصد مشترکین خانگی مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند که بیش از ۱۴ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی در صورتحساب‌های آنها اعمال شده است.

سهرابی بیان کرد: امسال نیز مشترکین خانگی می‌توانند در طرح پاداش از ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه شرکت و اگر نسبت به دوره مشابه سال قبل خود کاهش مصرف انرژی برق را داشته باشند، متناسب با میزان کاهش مصرف تا چندین برابر تعرفه برق مصرفی پاداش دریافت کنند.

کد خبر: ۲۲۷٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha