۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
روند چهاربانده کردن ۱۰ کیلومتر از محور هراز مطلوب است
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در گفتگو با بازار:

روند چهاربانده کردن ۱۰ کیلومتر از محور هراز مطلوب است

آمل - مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، پیشرفت تعریض و چهاربانده شدن محور هراز و سوادکوه را مطلوب توصیف کرد و گفت: ۱۰ کیلومتر از محور هراز امسال چهارخطه می شود.

سیدمحمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۰ کیلومتر از محور هراز تا پایان امسال چهاربانده می شود و به زیربار ترافیک می رود، افزود: در حال حاضر روند چهارخطه شدن در محورهای مواصلاتی استان نظیر هراز، سوادکوه و کندوان مطلوب است.

وی ادامه داد: بخشی از مسیر کندوان نیز در حال چهاربانده شدن است که پیشرفت مناسبی دارد و در محور سوادکوه نیزاین طرح با پیشرفت خوب در دست اجرا است.

وی درباره محور ساری - تاکام نیز با اظهار اینکه این محور دهه فجر زیر بار ترافیک می رود، یاداور شد: خوشبختانه روند اجرای طرح های حوزه راه مطلوب است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اجرای طرح ملی مسکن در ۲۳ شهر استان یادآور شد: در شهرهای زیرآب و آلاشت زمین دولت تهیه نشد و قرار است این طرح در فاز دوم اجرا شود.

نظری با بیان اینکه سهمیه استان در طرح ملی مسکن ۱۸ هزار واحد است و دو هزار و ۳۰۰ واحد آن در فاز اول اجرایی شد، افزود: این طرح در استان اجرا شده و در مراحل مختلفی قرار دارد.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای استان که از صبح امروز آغاز شد، گفت: هم اکنون تردد در محورهای استان جریان دارد و با تلاش نیروهای راهداری، محورهای اصلی جواهرده و جنت رودبار و محورهای فرعی آن بازگشایی شده است.

بیش از ۱۰ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران ایجاد شده است.

کد خبر: ۲٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha