۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
جزئیات برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه

جزئیات برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه جزئیات برگزاری جلسات این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محسن زنگنه، با اشاره به جزئیات برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: بلافاصله بعد از انتخابات هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق، یعنی حدود یک ساعت دیگر نخستین جلسه هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در اولین جلسه هئیت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، آئین نامه داخلی این کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد.اگر این آئین نامه نیاز به اصلاحاتی داشته باشد،اصلاحات آن مدنظر قرار می گیرد.

زنگنه تاکید کرد که در نخستین جلسه کمیسیون تلفیق درباره آئین نامه داخلی این کمیسیون بحث و تبادل نظر صورت گرفته و بعد از تصویب آئین نامه، ادامه روند جلسات کمیسیون تلفیق پیگیری خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: براساس آئین نامه داخلی مجلس ابتداکلیات این لایحه و احکامی که بر سیاست های کلی قانون برنامه دلالت دارد به کمیسیون های تخصصی ارسال می شود و کمیسیون ها فرصت دارند تا نظرات خود را به کمیسیون تلفیق ارائه دهند و بعد از آن کمیسیون تلفیق براساس قانون به مدت سه هفته که البته قابل تمدید هست، نظرات کمیسیون ها را بررسی کرده و در نتیجه گزارش خود را برای شور اول به صحن علنی ارسال خواهدکرد.

وی تاکید کرد: اگر آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق ایرادات نداشته باشد فردا و یا نهایتا تا انتهای هفته جاری اولین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه برای بررسی آئین نامه داخلی این کمیسیون برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۲۶٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha