۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
آشنایی با محبوب‌ترین شهرهای آسیایی

آشنایی با محبوب‌ترین شهرهای آسیایی

هر قسمتی از آسیا چیزی برای ارائه دارد؛ از سواحل زیبا تا دیدنی‌های باستانی، فرهنگ غنی، غذاهای خوشمزه و خرید و گشت و گذار.

به گزارش بازار، هر قسمتی از آسیا چیزی برای ارائه دارد؛ از سواحل زیبا تا دیدنی‌های باستانی، فرهنگ غنی، غذاهای خوشمزه و خرید و گشت و گذار. اگر هنوز برنامه سفر بعدی خود را با آژانس مسافرتی هماهنگ نکرده‌اید، شاید خواندن این مطلب در مورد بهترین شهرهای آسیایی بتواند ایده‌ای برای گذراندن تعطیلات بعدی در اختیارتان قرار دهد.

چگونه مقصد سفر آسیایی خود را پیدا کنیم؟

قبل از آشنایی با بهترین شهرهای آسیایی برای سفر، باید ببینید اصلا به دنبال چه نوع مقصدی می‌گردید و کدام شهر آسیایی برای شما بهترین انتخاب است. بنابراین قبل از هر چیزی نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • بودجه سفر: نیازی به گفتن نیست که میزان بودجه‌ای که برای سفر کنار گذاشته‌اید تاثیر مهمی در انتخاب مقصد دارد. هر چه شهر آسیایی نزدیک‌تر یا تور کوتاه‌ مدت‌تری انتخاب کنید بودجه کمتری هم نیاز خواهید داشت.

  • علایق و هدف از سفر: اصلا برای چه می‌خواهید سفر کنید؟ دوست دارید کمی از هیاهو دور شده و استراحت کنید یا بالعکس به دنبال تفریحات هیجان انگیز و خاص می‌گردید؟

  • همسفران: با خانواده سفر می‌کنید یا دوستان و یا تنها؟ مثلا اگر همراه خود کودکی داشته باشید باید به فکر تفریحات او هم باشید و مثلا شهری پر از موزه یا با تفریحات سخت و حرفه‌ای احتمالا مناسب شما نخواهد بود.

برای آشنایی با راهنمای انتخاب مقصد برای سفر خارجی در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تور استانبول ترکیه

استانبول برای ایرانی‌ها تقریبا نیازی به معرفی ندارد، زیرا از نزدیک‌ترین مقاصد سفر آسیایی است که هر ساله تعداد زیادی از آن بازدید می‌کنند. بزرگ‌ترین شهر ترکیه که آسیا و اروپا را به هم وصل می‌کند از آن شهرهایی است که قطعا ارزش دیدن را دارد و ترکیبی از هر آن چه را از یک سفر خوب و خاطره انگیز در نظر دارید برآورده می‌کند. اگر به دنبال تاریخ و هنر هستید می‌توانید از بناهای دیدنی ترکیه و معماری‌های شگفت انگیز دوره عثمانی لذت ببرید. اگر به دنبال خرید هستید پاساژهای متنوع با انواع قیمت‌ها و برندها در تور استانبول منتظر شما هستند و اگر هم فقط برا تفریح می‌روید، سواحل استانبول با تفریحات هیجان انگیز و جذاب، غذاهای خوشمزه و مناسب با ذائقه ایرانی و شب‌های زنده در تور استانبول انتظارتان را می‌کشند. از طرفی سفر با تور استانبول در بودجه‌های اقتصادی‌تر هم ممکن است و همه این‌ها استانبول را به یکی از محبوب‌ترین شهرهای آسیایی برای سفر بدل کرده است.

آشنایی با محبوب‌ترین شهرهای آسیایی

تور دبی

می‌دانستید دبی هر سال حدود ۱۶ میلیون گردشگر جذب می‌کند؟ دبی بزرگ‌ترین شهر امارات متحده عربی است و از سال ۲۰۰۰ به بعد همواره در لیست پربازدیدترین شهرهای آسیایی قرار داشته است. کارهایی که در دبی می‌توانید بکنید تقریبا پایان ناپذیر است و سفر با تور دبی قطعا یکی از بهترین تجربه‌های شما خواهد بود. نخل جمیرا در دبی بزرگ‌ترین جزیره مصنوعی دنیاست که می‌توانید از شن‌های سفید ساحل آن لذت ببرید و البته تفریحات آبی فوق جذاب را تجربه کنید. پاساژها و هتل‌های بسیار لوکس و ظاهر مدرن شهر چشمان هر بیننده‌ای را جلب می‌کند و در مگامال‌های عظیم دبی می‌توانید تفریح و خرید را همزمان داشته باشید. کویر نوردی از دیگر تفریحات دبی است که نمی‌توان از آن گذشت و با آفرود و شتر سواری جالب‌تر هم می‌شود. در نهایت بزرگ‌ترین برج دنیا یعنی برج خلیفه هم در دبی قرار دارد و بازدید از آن با تور دبی خالی از لطف نیست.

تور پوکت تایلند

بزرگترین استان تایلند قرن‌هاست که به عنوان یکی از مسیرهای تجاری اصلی بین هند و چین، گردشگران را به خود جذب کرده است. حالا نیز این منطقه یکی از بهترین نقاط آسیایی برای گذراندن تعطیلات است. پوکت تایلند دارای بیش از ۱۵ ساحل اصلی با ماسه‌های سفید ایده آل است که همگی در مجاورت یکدیگر قرار دارند و همین هم پیدا کردن مکان عالی برا تفریح و استراحت را آسان می‌کند. غروب‌های باشکوه خورشید که به ‌طور طولانی در افق باقی می‌مانند و رستوران‌های ساحلی فوق‌العاده با تجربه‌های غذایی عالی، در کنار تفریحات دریایی هیجان انگیز و جذاب لذت ببرید.

تور سنگاپور

سنگاپور یکی از محبوب‌ترین شهرهای آسیا و سومین شهر پر بازدید در کل آسیا است که هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر اروپا و آسیا جذب می‌کند. سنگاپور شهری فوق‌العاده مدرن است و وقتی حتی عکس‌های آن را تماشا می‌کنید انگار در زمان سفر کرده‌اید. باغ‌های خلیج سنگاپور ترکیبی زیبا از طبیعت و مناظر شهر است که قطعا شما را متحیر می‌کند. این مجموعه دارای بسیاری از جاذبه‌های هیجان‌انگیز و یک مسیر هوایی است که امکان تماشای باغ‌ها و خلیج مارینا را فراهم می‌کند. اگر به دنبال فرهنگ و تاریخ هستید معابد زیبا و باستانی سنگاپور بهترین انتخاب شما هستند اما اگر فقط طبیعت و دور بودن از زندگی شهری را می‌خواهید هم اصلا نگران نباشید، زیرا منطقه حفاظت شده بوکیت تیماه دقیقا برای شما در نظر گرفته شده است. این منطقه که فاصله بسیار کمی از سنگاپور دارد دارای حیات گیاهی و جانوری مخصوص به خود است و در آن جا می‌توانید انواع شگفتی‌های طبیعی مانند پرنده‌های عجیبو غریب و گونه‌های مختلف را کشف کنید یا به بلندترین نقطه طبیعی سنگاپور یعنی تپه بوکیت تیماه دسترسی پیدا کنید.

آشنایی با محبوب‌ترین شهرهای آسیایی

جمع بندی

آسیا نه تنها بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین منطقه مسکونی روی زمین‌، بلکه سرزمینی با تنوع فوق‌العاده است. هر منطقه در این سرزمین باستانی و عرفانی داستانی برای گفتن از تاریخ، سنت‌ها، آداب و رسوم و غذاهای منحصر به فرد خود در طول هزاران سال دارد. در این مقاله سعی کردیم بهترین مقاصد آسیایی را معرفی کنیم که با توجه به سلیقه و ترجیح خود می‌توانید بهترین گزینه را برای سفر بعدی با یک آژانس مسافرتی خوب برای خود انتخاب کنید.

کد خبر: ۲۲۶٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha