۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
تداوم حمایت‌ بانک کشاورزی از صنایع غذایی و تبدیلی
مدیرعامل بانک کشاورزی اعلام کرد

تداوم حمایت‌ بانک کشاورزی از صنایع غذایی و تبدیلی

مدیرعامل بانک کشاورزی بر تداوم حمایت این بانک از صنایع غذایی و تبدیلی با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و همچنین تامین نیازهای داخلی تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از بانک کشاورزی، فرشید فرخ‌نژاد در دیدار با برخی مدیران شرکت‌های فعال در زمینه صنایع غذایی و تبدیلی کشور در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های این بانک در حوزه خدمات بانکی اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی برای ارائه بسته خدمات بانکی متناسب با نیاز مشتریان آمادگی کامل دارد.

وی افزود: بانک کشاورزی برای تقویت بنیان‌ بازار محصولات کشاورزی و ارتقای زنجیره ارزش محصولات غذایی از مزرعه تا سفره، اقدامات حمایتی متعددی را انجام داده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی به سابقه حمایتی این بانک از صنایع غذایی و تبدیلی با هدف افزایش بهره‌وری و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و همچنین تأمین نیازهای داخلی اشاره و تصریح کرد: بانک کشاورزی در ایفای مسوولیت‌ها و تعهداتش در قبال بخش کشاورزی بر تداوم این حمایت‌ها در چارچوب ضوابط، مقررات و قوانین بانکداری تأکید دارد.

وی با بیان این که بانک کشاورزی علاوه بر خدمات و حمایت‌های تسهیلاتی، ظرفیت‌ها و امکانات مناسبی را در زمینه ارایه سایر خدمات بانکی دارد، گفت: توسعه تعامل فعالان صنایع کشاورزی و غذایی با این بانک در زمینه‌ خدمات بانکی مورد تأکید است.

فرخ‌نژاد ادامه داد: خدمات و ظرفیت‌های بانکداری شرکتی بانک کشاورزی، فرصت و زمینه مناسبی برای توسعه این تعاملات است و شرکت‌های فعال در این عرصه می‌توانند متناسب با نیازهای خود، از این امکانات و خدمات در قالب بسته‌های خدمات بانکی استفاده کنند.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و نقشی که در تأمین و تحکیم امنیت غذایی کشور دارد، افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای فعالان صنایع کشاورزی به ویژه صنایع غذایی است تا ضمن انتقال تجربیات و این دستاوردها، زمینه رشد و اعتلای این صنعت را فراهم آورند.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در راستای توسعه تعاملات و بررسی راهکارهای عملیاتی همکاری‌های دوجانبه بین این بانک و فعالان صنایع غذایی، ضمن بازدید از نمایشگاه با مدیران برخی از این شرکت‌ها دیدار و گفت ‌وگو کرد.

گفتنی است؛ سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۲۹-۲۶ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

کد خبر: ۲۲۶٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha