۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
نحوه عرضه خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه شفاف شود
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

نحوه عرضه خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه شفاف شود

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نحوه عرضه خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه باید شفاف شود، تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این موضوع ورود می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی جدی درباره انتقادات وارده به نحوه تخصیص خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، گفت: پس از اعلام اولویت‌ها، مردم با سوالات متعددی مانند تعداد ثبت‌نام‌کنندگان، تعداد خودروهای تحویلی و... در طرح‌های یکپارچه دارند که باید پاسخ داده شود زیرا این آمار دقیق و شفاف نیست.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به کمیسیون صنایع و معادن نیز گزارش دقیقی از تعداد خودروهای فروخته شده و تحویلی، ارائه نشده است، ادامه داد: باید مشخص شود آیا خودروهای فروخته شده در این طرح‌ها، متناسب با ظرفیت تولید خودروسازان است که دوباره در حال فروش خودرو هستند؟

وی اضافه کرد: پول مردم برای شرکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو یک ماه در حساب‌ها بلوکه بود چرا اکنون مردم باید با این پیام که «اولویت‌های انتخابی مطابق با برنامه تولید خودروسازان تا پایان سال ۱۴۰۳ مطابق نیست» یا پیامی با عنوان «عدم تخصیص» روبه رو شده‌اند یا بدون بیان دلیل، موضوع عدم احراز در سامانه برای متقاضی درج شده است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نحوه عرضه خودرو در مرحله دوم فروش یکپارچه باید شفاف شود، تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن مجلس به این موضوع ورود می‌کند تا گزارشی از خودروهای فروخته شده، تحویل داده شده و... ارائه شود.

کد خبر: ۲۲۶٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha