۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
 تمام نهادها برای کاهش رشد نقدینگی به بانک مرکزی کمک کنند
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تمام نهادها برای کاهش رشد نقدینگی به بانک مرکزی کمک کنند

جدی، نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: کاهش رشد نقدینگی یعنی عدم بدهی دولت به بانک مرکزی که البته سعی شده جلوی آن گرفته شود و تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، علی جدی؛ نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی باید کاهش رشد نقدینگی را در کشور به طور جدی دنبال کند و همه دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه باید در این مسیر بانک مرکزی را همراهی کنند.

وی افزود: البته کاهش رشد نقدینگی نباید به معنای عدم اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی تلقی شود و ما به نام جلوگیری از رشد نقدینگی از اعطای تسهیلات به صنایع و واحدهای تولیدی جلوگیری کنیم.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: کاهش رشد نقدینگی یعنی عدم بدهی دولت به بانک مرکزی که البته سعی شده جلوی آن گرفته شود و در این زمینه تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

جدی خاطرنشان کرد: رشد نقدینگی به طور مستقیم افزایش تورم را به دنبال خواهد داشت و افزایش تورم روز به روز سفره مردم را کوچک‌تر خواهد کرد.

وی افزود: جلوگیری از رشد نقدینگی مورد تاکید ما در مجلس است و از هرگونه اقدام در این راستا حمایت می‌کنیم و بر حمایت همگان از این مسئله تاکید داریم.

کد خبر: ۲۲۶٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha