۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
بلاتکلیفی مراکز تالار پذیرایی پس از بازگشایی واحد صنفی
رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی خبر داد

بلاتکلیفی مراکز تالار پذیرایی پس از بازگشایی واحد صنفی

ابراهیم نیا، رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی، از بلاتکلیفی این مراکز با وجود گشایش همه رسته‌های صنفی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، خسرو ابراهیم نیا، رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی، با اشاره به ابلاغ گشایش همه‌ی واحدهای صنفی پرخطر بلاتکلیفی مراکز تالار پذیرایی پس از بازگشایی واحد صنفیو کم خطر از سوی ستاد مقابله با کرونا گفت: براساس این ابلاغیه، ابتدا فعالیت تالارهای پذیرایی آزاد شد، اما پس از مدتی، از کار این مراکز ممانعت شد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسب این صنف پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی این صنف گفت: براساس این ابلاغیه فعالیت تورهای گردشگری و مراکز پذیرایی آزاد اعلام شده، اما هنوز تالارهای پذیرایی بلاتکلیف هستند.

ابراهیم نیا با بیان اینکه مفهوم واژه مراکز پذیرایی نامشخص است ادامه داد: ما به دلیل نامعلوم بودن مفهوم مراکز پذیرایی از ستاد کرونا پیگیری کردیم که آیا تالارهای پذیرایی در قالب این مراکز دیده شده اند یا نه؟ که هنوز پاسخی دریافت نشده است.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی با اشاره به برگزاری مراسمات چندین نفره از سوی مردم در محل‌های محدود افزود: تالارهای پذیرایی محل مناسب برای برگزاری مراسم مردم با رعایت فاصله اجتماعی است، زیرا دقیقا به همین منظور راه اندازی شده است.

وی بابیان اینکه ثبت تالارها در سایت مرکز بهداشت و دریافت کارت سلامت همه پرسنل فعال در تالارهای پذیرایی الزامی است گفت: ارائه غذا بصورت تک نفره، ممنوعیت توزیع غذا بصورت سلف سرویس و دیس پرسی، کاهش جمعیت تا ۵۰ درصد ظرفیت تالار، استفاده اجباری پرسنل از ماسک و دستکش از جمله الزامات پیشنهادی این اتحادیه به ستاد مقابله با کرونا برای بازگشایی این صنف است

کد خبر: ۲۲٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha