۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
بی عدالتی در پرداخت ها ماحصل استثنائی است که به قوانین این بخش اصابت می کند| ذی نفعان فشار می آورند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با بازار:

بی عدالتی در پرداخت ها ماحصل استثنائی است که به قوانین این بخش اصابت می کند| ذی نفعان فشار می آورند

محسن زنگنه عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: به واقع استثناتی که به قوانین مربوط به پرداختی ها اصابت می کند، یکی از دلایل بی عدالتی در پرداخت است.

محسن زنگنه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به موضوع عدالت در پرداخت ها و سازوکارهایی برای تحقق این مهم در برنامه هفتم توسعه بیان کرد: می توان راهکارهایی را برای تحقق عدالت در پرداخت ها در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار داد.

وی بیان کرد: بررسی موضوع عدالت در پرداخت ها تاکنون چندین بار در برنامه های توسعه ای مد نظر بوده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما دو قانون جامع و بسیار خوبی در این بخش داریم بیان کرد: به واقع دولت باید بعد از اینکه قانون جامعی را دراین بخش تهیه کرد، بر اجرای آن پافشاری کند و نگذارد که بالاخره استثنات این قانون را از اهداف اصلی خود درو کند.

عضو هئیت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به قانون خدمات کشوری و قانون نظام هماهنگ پرداخت در راستای تحقق عدالت در پرداخت ها بیان کرد: به واقع استثناتی که به قوانین فوق اصابت می کند، یکی از دلایل بی عدالتی در پرداخت است.

این نماینده مجلس ادامه داد: بالاخره فشارها و ذی نغعان در این بخش مانع از اجرای صحیح قانون می شوند.

زنگنه تاکید کرد: دولت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری و استخدامی باید در مقابل این فشار ایستاده و قوانین در این بخش را اجرایی کنند.

وی تصریح کرد که عدالت در پرداخت ها در حقوق و دستمزد یکی از اولویت های اصلی برنامه هفتم توسعه است و مجلس این مسئله را به جد پیگیری خواهد کرد.

کد خبر: ۲۲۵٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha