۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
۸۸.۵ درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به کردستان تخصیص یافت
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان:

۸۸.۵ درصد از اعتبارات سفر رئیس جمهور به کردستان تخصیص یافت

سنندج – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: خوشبختانه تاکنون ۸۸.۵ درصد از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به این استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان، ارسلان ازهاری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه کردستان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و به ریاست استاندار کردستان تشکیل شد، با بیان اینکه اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان ۴ هزار و ۹۶ میلیارد تومان است افزود: ۸۸.۵ درصد از این میزان اعتبارات تا کنون تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی مصوب کردستان در سال گذشته بود، اظهار داشت: در مجموع تاکنون ۷۲.۲ درصد اعتبارات عمرانی استان تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: سهم تخصیص اعتبار استان در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۷.۳ درصد آن اسناد خزانه و معادل ۳۳.۷ درصد آن نقد بوده و این میزان در سال گذشته به۲۲.۷ درصد اسناد خزانه و۷۷.۲ درصد نقد بود که این مهم تحولی در اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها است.

وی بیان کرد: ۱۲ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه سال گذشته با ۲۴ دستورکار و ۱۱۰ مصوبه در ارتباط با موضوعات مهم و کلیدی استان تشکیل شد.

ازهاری افزود: افزون بر توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای که یکی از برنامه های سازمان است تصمیمات مطلوبی در ارتباط با مباحث اشتغال و سرمایه گذاری اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه قرار بود در استان جذب شود که خروجی آن ۱۴۰ میلیارد تومان شد.

کد خبر: ۲۲۵٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha