۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
۲۷ درصد برق مصرفی اردبیل در بخش صنعت است
مدیرعامل توزیع برق اردبیل در گفتگو با بازار:

۲۷ درصد برق مصرفی اردبیل در بخش صنعت است

اردبیل- قدیمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: ۲۷ درصد برق مصرفی استان اردبیل متعلق به بخش صنعت است.

حسین قدیمی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: مشترکان بخش خانگی با ۳۶ درصد مصرف بیشترین مصرف برق را در استان اردبیل به خود اختصاص داده اند.

وی تصریح کرد: بعد از بخش خانگی، بخش صنعت با ۲۷ درصد مصرف برق در این استان بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده که ما از بابت این شرایط خوشحال هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: هر قدر مصرف برق در بخش صنعت بیشتر باشد، به همان نسبت نشان از رشد و بالندگی صنعت و تولید است و در سایه این امر اشتغال مولد نیز شکل می گیرد.

قدیمی افزود: تلاش ما بر این است تا پایداری برق را در بخش صنعت مورد صیانت قرار دهیم تا فعالان حوزه صنعت و تولید لحظه ای از این سنگر غفلت نکنند.

وی به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف برق را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امسال نیز تلاشمان بر این است تا با مدیریت مصرف برق در استان با همراهی مشترکان خانگی، صنعتی و اداری بتوانیم پایداری انرژی و تأمین برق را حفظ کنیم.

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هر چند در فصل گرم سال به دلیل بالا رفتن مصرف برق ما با ناترازی تولید و مصرف روبه رو هستیم اما سعی ما بر این است تا شرایط همسانی را در مدیریت مصرف و تأمین انرژی شاهد باشیم.

وی بیان کرد: قیمت پایین برق مصرفی و قبوض ارسالی به همشهریان نسبت به سایر کشورها نشان از اهتمام مسئولان دولتی در ارائه خدمات مناسب تر است و باید از این انرژی ارزان و پاک به خوبی استفاده کرده و قدر این نعمت را بدانیم.

قدیمی از صاحبان تریبون و رسانه ها خواست تا عموم مردم را به مصرف درست برق به ویژه در ساعات پیک تبلیغ و تشویق کنند تا بستر یک همسانی تولید و مصرف را شاهد باشیم.

وی از ارائه طرح های تشویقی و پرداخت پاداش برای مشترکان کم مصرف خبر داد و اظهار کرد: در این زمینه وزارت نیرو و توانیر اقدامات خوب حمایتی را انجام داده و قطعا این فرآیند در مدیریت درست مصرف برق مؤثر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: به هیچ وجه برنامه ای برای اعمال خاموشی از پیش تعریف شده نداریم و امیدواریم با یک شرایط مناسب مصرف و تولید در فصل تابستان کمترین خاموشی ها و اعمال مدیریت ها را در اضافه بار شاهد باشیم.

کد خبر: ۲۲۴٬۹۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha