۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
بنیاد برکت برای تحقق اشتغال در گیلان کمک کند
استاندار گیلان:

بنیاد برکت برای تحقق اشتغال در گیلان کمک کند

رشت- استاندار گیلان با اشاره به برنامه ایجاد ۳۲ هزار تعهد شغلی در استان از بنیاد برکت خواست برای تحقق آن کمک کند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در دیدار با معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت کشور با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد برکت در بحث خود اشتغالی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده اند، عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته در این بنیاد در راستای محرومیت زدایی، تولید مسکن و ایجاد اشتغال به نوبه خود یک جهاد تبیین است که باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اعطا ی تسهیلات کوچک و بزرگ به کار آفرینان و متقاضیان ایجاد اشتغال در کشور توسط بنیاد گفت: بنیاد برکت همواره با اعطا تسهیلات‌ به یاری کار آفرینان آمده و نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در ایجاد اشتغال و رونق تولید در کشور و گیلان داشته است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم اجرای درست طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد اشتغال در کشور بیان کرد: از بنیاد برکت در بحث مسکن و ایجاد اشتغال انتظار داریم دست دولت سیزدهم در گیلان‌ را گرفته و در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی به اجرای درست طرح نهضت مسکن و ایجاد اشتغال کمک کند.

عباسی یکی از مزیت‌های گیلان را صنایع دستی دانست و گفت: با توجه به بحران‌ پیری جمعیت در گیلان در تلاشیم تا با ارائه تسهیلات به مادرانی که دارای سه فرزند یا بیشتر هستند به توسعه صنایع دستی پرداخته و با اعطا تسهیلات به ایجاد اشتغال کمک شود.

وی با بیان اینکه صنایع دستی، آبزی‌پروری و کشاورزی از مشاغل کوچک هستند، گفت: بنیاد برکت باید به توسعه این مشاغل در گیلان در راستای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال اهتمام داشته و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نکند.

کد خبر: ۲۲۴٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha