۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
تداوم فعالیت خط منظم کانتینری ایران به سوریه

تداوم فعالیت خط منظم کانتینری ایران به سوریه

گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با هدف توسعه تجارت با سوریه، خط کانتینری به مقصد بنادر این کشور را که از سال گذشته راه اندازی شده در سال جاری نیز بصورت منظم و فعال نگه می‌دارد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در اجرای مأموریت‌های ابلاغی و با نگاه به رویکردهای دولت مبنی بر توسعه تجارت با کشور سوریه، گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اقدام به راه‌اندازی خط منظم کانتینری برای حمل بار به مقصد سوریه و بالعکس کرده است.

بر این اساس با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، در سال گذشته ۱۴ سفر دریایی طراحی و برنامه ریزی شده که در مجموع ۶ هزار و ۵۲۲ تی‌ای یو (کانتینر استاندارد بیست فوتی) بار به مقصد سوریه حمل شده است.

ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۲ نیز برنامه منظم حمل بار به مقصد سوریه را در دستور کار قرار داده که بر این اساس، هر ماه حداقل یک سفر دریایی برای صادرات کالاهای ایرانی به مقصد این کشور، طراحی و برنامه ریزی شده است.

این کشتیرانی از اردیبهشت ماه سال جاری، برنامه سفر منظم ماهانه به کشور سوریه را در دستور کار قرار داده و تا اسفندماه، هر ماه یک کشتی را روانه این مقصد خواهد کرد که بر این اساس از تمام صاحبان کالا تقاضا کرده محموله‌های صادراتی خود را برای حمل به مقصد سوریه با انجام هماهنگی با شرکت حمل و نقل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بسپارند.

کد خبر: ۲۲۴٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha