۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
مشارکت بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه‌های فاخر اقتصادی اصفهان
استاندار اصفهان مطرح کرد؛

مشارکت بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه‌های فاخر اقتصادی اصفهان

اصفهان - مرتضوی، استاندار اصفهان گفت: مشارکت بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه‌های مهم و فاخر اقتصادی اصفهان ضرورتی تام دارد تا سرمایه های مغفول مانده استان را فعال کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا مرتضوی ظهر شنبه، در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان اظهار کرد: مشارکت بخش خصوصی در پیشبرد پروژه های مهم اقتصادی در تمام دنیا مطرح است، در این میان اصفهان سالهاست پروژه های بزرگ بر زمین مانده ای دارد که برخی از آنها سالهاپیشرفتی نداشته است و بر این اساس در حال زمینه سازی برای به سرانجام رساندن آنها هستیم.

وی افزد: اصفهان استانی است که در طول سالهای گذشته سرمایه گریز بوده است و سرمایه گذاران قابلی دارد که در استان‌های دیگر سرمایه گذاری می کردند و تمام تلاش ما جذب این افراد است، مشارکت بخش خصوصی به یقین زمان اتمام پروژه ها را نیز کاهش می دهد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای به سرانجام رساندن این پروژه ها ضرورتی تام دارد، گفت: نمایندگان نهادهای مختلف مهم استان، مانند استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان باید در قالب تشکیل هیئتی با تشکیل جلسات متعدد و متوالی این روند را بررسی کنند تا با بررسی طرح‌های متناسب به سرمایه گذاران کمک کنیم در این راستاهم سرمایه گذاران با خیالی آسوده فعالیت کنند و هم سرمایه های مغفول مانده استان را فعال کنیم.

وی ادامه داد: از آن جایی که تصمیمات در ارتباط با هر شهرستان ممکن است بر اساس مقتضیات زمانه متفاوت باشد، لازم است فرمانداران استان در دراین جلسات شخصا حضوری فعال و موثر داشته باشند.

مرتضوی تاکید کرد: تعدادی از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی نیز در سال‌جاری به هیئت مشارکت بخش خصوصی و دولتی هدایت می شود و در این راستا این هیئت باید قوام لازم را در تصمیم گیری داشته باشد.

کد خبر: ۲۲۴٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha