۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
«صنعت پست» با حمل‌ونقل ترکیبی متحول می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی:

«صنعت پست» با حمل‌ونقل ترکیبی متحول می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت پست با آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم می‌توانند در ارتقای این صنعت نقش‌آفرین باشند.

به گزارش بازار، شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی در اختتامیه نخستین نمایشگاه صنعت پست، تجارت الکترونیک، لجستیک هوشمند و صنایع وابسته، به‌ بیان اهداف نمایشگاه پرداخت و آن را آغاز یک تحول اساسی در این صنعت خواند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه صنعت پست با حمل‌ونقل ترکیبی متحول می‌شود، گفت: پست و حمل‌ونقل از صنعت‌هایی هستند که در ارتباط تعاملی با یکدیگر قرار دارند.

افندی زاده ادامه داد: هر تغییری در حمل‌ونقل موجب تغییر در صنعت پست می‌شود، اگر در حمل‌ونقل از فناوری‌نوین و تجارت الکترونیک استفاده شود در صنعت پست نیز نیازها برآورده می‌شود.

وی تجارت‌ الکترونیک را از اهداف تمام کشورهای پیشرفته خواند و افزود: خدمات اینترنتی از خدماتی است که مورد استفاده تمام صنایع است.
افندی زاده افزود: ما در صنعت پست باید قادر باشیم از تجارت الکترونیک به‌ بهترین شکل استفاده کنیم و حمل‌ونقل نیز ارتباط مستقیم با این صنایع دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعت حمل‌ونقل و صنعت پست عضوهای مهمی از زنجیره تامین و توزیع می‌باشند که اعتماد مشتری را به‌همراه دارند.

معاون وزیر راه اضافه کرد: به‌نظر دستاورد این نمایشگاه بهره‌گیری از صنایع برای این منظور است که بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان عرضه کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رهگیری محصولات، بهینه‌سازی مسیر به کمک سیستم حمل‌ونقل، مدیریت انبارها و مراکز توزیع به کمک فناوری و سیستم امنیت کالا در این نمایشگاه می‌توانند مورد ارتقا قرار گیرند.

افندی‌زاده افزود: وزارت راه و شهرسازی تمام زیرساخت‌های حمل‌ونقل را در اختیار دارد و می‌تواند در حوزه حمل‌ونقل کمک زیادی به توسعه پست داشته باشد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه نشان می‌دهد چه صنایعی می‌توانند پیش‌رو باشند، گفت: صنایع وابسته باید در مسیر ارتقای صنعت پست؛ سرعت پیشرفت خدمات‌رسانی را افزایش دهند.

کد خبر: ۲۲۴٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha