۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۱
خرید تضمینی ۲۰ هزار تن گندم در استان سمنان هدف گذاری شد
معاون استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

خرید تضمینی ۲۰ هزار تن گندم در استان سمنان هدف گذاری شد

سمنان- صادقی، معاون اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به فصل خرید تضمینی گندم، گفت: برای سال جاری خرید تضمینی ۲۰ هزار تن گندم در استان هدف گذاری شده است.

اعظم سالار؛ بازار: محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه برای سال جاری خرید تضمینی ۲۰ هزار تن گندم در استان سمنان هدف گذاری شده است، ابراز کرد: خوشبختانه برداشت محصول به خوبی از سمت غرب استان انجام و در حال حرکت به سمت شرق است.

وی با بیان اینکه گندم در غرب استان سمنان زودتر از مناطق شرقی محصول می دهد در نتیجه شاهد برداشت گندم در آرادان و گرمسار و .. هستیم، ابراز کرد: ۳۱ مرکز خرید تضمینی گندم در استان سمنان ایجاد شده است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به ضرورت خرضد و ذخیره سازی گندم مورد نیاز استان از کشاورزان، ابراز کرد: مراکز خرید تضمینی گندم و جو و دانه های روغنی در استان آماده دریافت گندم تولیدی کشاورزان است.

صادقی با بیان اینکه خرید تضمینی البته تنها در محصول گندم و جو نبوده و شامل گوشت و گوسفند تولیدی دامداران و عشایر استان نیز شده است، بیان کرد: سمنان بیشترین میزان دام را از دامداران در کشور خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه خرید ۳۰ درصد از کل دام کشور در استان سمنان انجام شده است، ابراز کرد: این امر نشان از همکاری خوب دامداران و عشایر استان با مسئولان دولتی دارد.

کد خبر: ۲۲۴٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha