۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
مجلس آماده همکاری با دولت در توسعه روش‌های نوین تامین مالی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد

مجلس آماده همکاری با دولت در توسعه روش‌های نوین تامین مالی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید به روش‌های نوین مبتنی بر حذف واسطه و تامین زنجیره روی بیاوریم تا تسهیل تولید را شاهد باشیم.

به گزارش بازار به نقل از ایبنا، فتح‌الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درخصوص تامین مالی واحدهای تولیدی، گفت: مهم‌ترین موضوع بحث جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی است.

وی ادامه داد: سرمایه‌های سرگردانی که در بازار داریم هر روز به یک سمتی می‌روند، یک روز به سمت مسکن می‌روند و به نتیجه نمی‌رسد، یک روز در بورس می‌آیند و بورس ریزش می‌کند که این‌ها همه ناشی از عدم مدیریت سرمایه در کشور است.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید اعتماد عمومی برگردد گفت: باید مردم به دولت و حکومت اعتماد کنند تا سرمایه‌ها بیایند و در خدمت تولید قرار بگیرد.

وی در ادامه استفاده و تزریق اصولی سرمایه و منابع را از اهم موضوعات خواند و تصریح کرد: زمانی که سرمایه‌ها جذب شد؛ باید با روشی اصولی آن‌ها را در اختیار تولید قرار دهیم، باید به روش‌های نوین مبتنی بر حذف واسطه و تامین زنجیره تامین مالی روی بیاوریم تا تسهیل کار تولیدی‌ها را شاهد باشیم.

این نماینده مجلس یازدهم در انتها خاطرنشان کرد: از جمله این روش‌ها برات الکترونیک و اوراق گام است که مراحل خود را تا حدودی طی کرده و شاهد پیشرفت‌های مثبتی بودیم، مجلس برای توسعه این دست روش‌ها در چارچوب قانون آماده همکاری با دولت است.

کد خبر: ۲۲۳٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha