۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
برگزاری پویش «لبخند احسان» در مناطق کم برخوردار البرز
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در البرز خبر داد؛

برگزاری پویش «لبخند احسان» در مناطق کم برخوردار البرز

کرج- میرغفاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز و غرب استان تهران از برگزاری «پویش لبخند احسان» در مناطق کم برخوردار البرز خبر داد.

سید مهدی میرغفاری در گفتگو با بازار با اعلام برگزاری «پویش لبخند احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: این پویش در قالب ارائه خدمات دندان پزشکی رایگان در «سه دوره و سه منطقه» کمتر برخوردار استان اجرا می شود.

میرغفاری افزود: از امروز (دوشنبه) به مدت سه روز در منطقه «جعفرآباد محمد شهر» خدمات دهی دندان پزشکی آغاز می شود و از روز جمعه ۱۲ خرداد به مدت سه روز در منطقه «ترک آباد ساوجبلاغ» و مرحله سوم نیز از ۱۸ خرداد به مدت دو روز در منطقه پیشاهنگی کمال شهر خدمات رایگان دندانپزشکی به مردم عزیز ارائه می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در البرز با اشاره به هزینه های بالا و گران بودن خدمات دندانپزشکی گفت: ستاد اجرایی با هدف ارتقاء سلامت مردم اقدام به برگزاری این پویش کرده و مواد اولیه دندانپزشکی برای این پویش توسط «بنیاد احسان» تامین شده و با مشارکت دندان پزشکان جهادی به مردم خدمات داده می شود.

میرغفاری با تاکید بر عمل خداپسندانه و باارزش دندان پزشکانی که در این پویش همکاری و مشارکت دارند، گفت: با وجود اینکه این جهادگران در مدت اجرای این پویش می توانند در مطب خود درآمد بالایی کسب کنند، اما از این درآمد و سود چشم پوشی و گذشت کرده و خیر دنیا و آخرت را برای خود رقم می زنند.

وی با قدردانی از اقدام ستودنی این افراد جهادگر گفت: دست این بزرگان را می بوسم.

کد خبر: ۲۲۳٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha