۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
 واردات انبه پاکستانی به کشور از مبادی رسمی سیستان وبلوچستان آغاز شد
مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

واردات انبه پاکستانی به کشور از مبادی رسمی سیستان وبلوچستان آغاز شد

زاهدان- مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: از هفته جاری واردات انبه پاکستانی با رعایت شرایط بهداشت گیاهی از مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، غلامحسین تیموری در این خصوص اظهار داشت: از هفته جاری واردات انبه پاکستانی با رعایت شرایط بهداشت گیاهی از مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان و با نظارت کارشناسان قرنطینه مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی آغاز شده است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون یک هزار و ۱۰۰ تن انبه پاکستانی از مرزهای رسمی میرجاوه و ریمدان دشتیاری به استان سیستان وبلوچستان وارد و به اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

تیموری تصریح کرد: واردات میوه انبه از پاکستان پس از ضدعفونی به روش آب گرم ۴۶ درجه سانتیگراد به مدت ۷۵ دقیقه در کارخانجات مورد تایید سازمان حفظ نباتات ایران و صدور گواهی بهداشت گیاهی انجام می شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته میزان ۴۷ هزار و ۲۴۰ تن انبه از همین طریق وارد کشور شده است.

کد خبر: ۲۲۳٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha