۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
مهلت ۲ هفته‌ای ارائه اطلاعات برای سازمان بیمه سلامت

مهلت ۲ هفته‌ای ارائه اطلاعات برای سازمان بیمه سلامت

در نشست مشترک قائم مقام بیمه مرکزی با متولیان نسخه الکترونیک مقرر شد، طی دو هفته آینده سازمان بیمه سلامت اطلاعات نسخ الکترونیک را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

به گزارش بازار، مجید مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی در این نشست ضمن تأکید بر تسهیل روند تکمیل فرآیند نسخ الکترونیک گفت: علی رغم اینکه بیمه مرکزی تکلیف قانونی برای این اقدام ندارد و مسئولیت آن با شرکت‌های بیمه گر است، اما به عنوان نهاد ناظر بر صنعت بیمه، بر روند اجرایی این مهم نظارت داریم و آن‌ها را در این مسیر همراهی می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا، بیمه مرکزی جلسات متعددی با متولیان این کار برگزار کرده و شرکت‌های بیمه نیز تا کنون تکالیف خود را انجام داده اند، اما از آنجا که این مهم نیازمند همراهی تمام متولیان همچون سازمان تامین اجتماعی، سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت است، هنوز چرخه این فرآیند برای حذف نسخه در بیمه‌های تکمیلی کامل نشده است.

قائم مقام بیمه مرکزی در ادامه گفت: در این نشست مشترک مقرر شد، سازمان بیمه سلامت ظرف دو هفته آینده نسبت به ارائه اطلاعات نسخ الکترونیک به وزارت بهداشت اقدام نماید و وزارت بهداشت نیز اطلاعات تکمیل شده را در اختیار بیمه مرکزی قرار دهد.

شایان ذکر است، این نشست با حضور نمایندگانی از وزارتین بهداشت و ارتباطات، معاون نظارت، مدیرکل نظارت بر بیمه‌های غیر زندگی، مدیر توسعه و نوآوری مرکزفاوا در بیمه مرکزی برگزار شد.

کد خبر: ۲۲۳٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha