۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
انتقاد کوچکی نژاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی| مجلس به این موضوع ورود کند
در صحن علنی مطرح شد؛

انتقاد کوچکی نژاد از افزایش قیمت کالاهای اساسی| مجلس به این موضوع ورود کند

کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس از افزایش قیمت کالاهای اساسی انتقاد و خواستار ورود مجلس به این موضوع شد.

به گزارش بازار، جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از افزایش قیمت کالاهای اساسی انتقاد کرد و گفت: هیچکس در فکر بازار نیست و مرغ ۶۰ هزار تومانی به ۱۰۰ هزار تومان می رسد.

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم افزود: دولت، وزرای اقتصادی یعنی وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت ندارد و اقدامی صورت نمی گیرد، مردم نگران هستند و انتظار دارند مجلس ورود کند؛ جلسه غیرعلنی تشکیل شود تا مسئولان مربوطه در این خصوص توضیح دهند.

همچنین جلیل رحیمی جهان آبادی در تذکر شفاهی دیگری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مرزبانان در منطقه سیستان و بلوچستان از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مجلس یازدهم که باعث روحیه و انرژی نمایندگان شد، تشکر و قدردانی کرد.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس یازدهم افزود: از هیات رئیسه و ریاست مجلس درخواست دارم همین اهتمامی که برای اصلاح قانون انتخابات دارد برای بحث آبرسانی روستایی، معیشت مردم، یکسان سازی حقوق بازنشستگان، تعیین تکلیف استخدام معلمان و نیروهای قراردادی، رفع مشکل جاده های روستایی و هزار درد ناگفته ملت نیز داشته باشند.

وی با بیان اینکه قانون انتخابات مجلس را در شیفت تصبح، ظهر، عصر و روز تعطیل و غیرتعطیل اصلاح می کنیم، تصریح کرد: با همین اهتمام، تلاش کنیم دردهای مردم را نیز حل کنیم. اصلاح قانون انتخابات ضروری است، اما نه ضروری تر از دردهای ناگفته معیشت ملت و کمر شکسته مردم زیر تورم ۷۰ درصدی و مشکلات اقتصادی.

کد خبر: ۲۲۳٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha