۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
افزایش ۷ درصدی مصرف برق در کرمانشاه
مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه خبر داد

افزایش ۷ درصدی مصرف برق در کرمانشاه

کرمانشاه - مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با نزدیک شدن به فصل گرم مصرف برق در استان کرمانشاه بین ۶ تا ۷ درصد افزایش یافته است که در این راستا رونق تولید در کارخانه‌ها نیز نقش داشته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت برق کرمانشاه، امید علی مرآتی اظهار کرد: با نزدیک شدن به فصل گرم مصرف برق در استان کرمانشاه بین ۶ تا ۷ درصد افزایش یافته است که در این راستا رونق تولید در کارخانه‌ها نیز نقش داشته است.

وی افزود: از پایان سال ۹۸ جلساتی به منظور کاهش ساعات پیک و نداشتن خاموشی برگزار شد و از ابتدای سال این جلسات به صورت هفته‌ای یک بار بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با مشترکان بخش خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی در راستای کاهش مصرف و خاموشی کنتورهای برق در ساعات ۱۳ تا ۱۷ عصر از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ماه منعقد شده است که اگر این تفاهمنامه ها اجرا شود شاهد خاموشی نخواهیم بود.

مرآتی با بیان اینکه اگر مردم مانند سال گذشته با شرکت توزیع برق همکاری خاموشی نخواهیم داشت، گفت: از همین روزهای آغازین خرداد ماه سهمیه‌ای از سوی وزارتخانه برای استان‌ها در نظر گرفته شده که با توجه به مدیریت مصرف برق تاکنون از میزان سهمیه تجاوز نکرده و در استان کرمانشاه خاموشی اعمال نشده است.

کد خبر: ۲۲٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha