۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
دولت مدیریت بیت‌کوین‌ها را جدی بگیرد
نماینده مردم تبریز در مجلس:

دولت مدیریت بیت‌کوین‌ها را جدی بگیرد

فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: موضوع بیت کوین را جدی بگیرید زیرا در صورت مدیریت می‌تواند فرصت خوبی برای کشور باشد در غیر این صورت به موضوع موسسات مالی و اعتباری تبدیل خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه‌ملت، محمدحسین فرهنگی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۳ خرداد) مجلس شورای اسلامی، گفت: درخواست من از دولت و مجلس این است که این جلسات یادآور خاطرات تلخ نشستن و برخاستن نباشد و بتوانیم چند نتیجه عملیاتی روشن از برگزاری این گونه جلسات داشته باشیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس بانک مرکزی در توصیه ای به وی اظهار کرد: موضوع بیت کوین را جدی بگیرید زیرا در صورت مدیریت می‌تواند فرصت خوبی برای کشور باشد در غیر این صورت به موضوع موسسات مالی و اعتباری تبدیل خواهد شد.

وی تأکید کرد: اینکه دولت نظارت بر بیت‌کوین‌ها را به وزارت صنعت و معدن واگذار کرده را متوجه نشده‌ایم زیرا بانک مرکزی باید نظارت بر روی ارزهای دیجیتالی را برعهده داشته باشد.

فرهنگی خطاب به نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: نسبت به مدیریت نقدینگی در کشور عنایت ویژه‌ای داشته باشید زیرا نقدینگی در شرایط خاص به بازارهای مختلف وارد می‌شود که تبعاتی به دنبال دارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن درخواست از دولت برای ارائه اصلاحیه بودجه نسبت به تأمین قیر رایگان گفت: اگر مجلس بخواهد شخصا در این موضوع ورود کند، شورای نگهبان ایراد خواهد گرفت، بر این اساس دولت لایحه‌ای را درباره تأمین قیر رایگان به مجلس ارائه کند زیرا سال گذشته به دلیل موضوع کرونا تأمین قیر رایگان از بودجه حذف شد.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های نفس کشیدن بودجه در قسمت عمرانی مربوط به مدارس، بنیاد مسکن، ساخت و ساز روستایی همین قیر رایگان است که البته می‌توانیم هزینه آن را از طریق خوراک تأمین کنیم اما اگر دولت لایحه آن را ارائه کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت‌ها و موضوع معیشت مردم گفت: به دلیل افزایش قیمت‌ها و عدم تأمین ازدواج‌ها بسیاری از ازدواج‌ها کنسل شده است بنابراین دولت باید برای تأمین جهیزیه و اعتباراتی برای خرید وسایل تولید داخل اقداماتی را انجام دهد.

فرهنگی تصریح کرد: همچنین حمایت از بیکاران متقاضی کار باید به روش مناسب توسط مجلس و دولت در دستور کار قرار گیرد و در بخش مسکن هم حتما مجلس اقدامات عاجلی را انجام خواهد داد که امیدواریم دولت هم از آن حمایت کند تا مردم بتوانند صاحب مسکن شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه کاهش ضریب جینی با کدام برنامه می‌خواهد اتفاق افتد، گفت: فاصله وحشتناکی میان بالاترین و پایین‌ترین طبقه در جامعه شکل گرفته که خلاف عدالت بوده و قابل قبول نیست بنابراین دولت و مجلس در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر: ۲۲٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha