۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
اتاق بازرگانی زنجان کسب و کارها در بخش آی تی  را تقویت  می کند
رئیس کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق زنجان:

اتاق بازرگانی زنجان کسب و کارها در بخش آی تی را تقویت می کند

زنجان - رئیس کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان گفت: اتاق بازرگانی استان زنجان در سال جهش تولید کسب و کارها در بخش آی تی و دانش بنیان را تقویت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن حمیدی ظهر سه شنبه در نخستین جلسه کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان در محل اتاق بازرگانی زنجان، گفت :دوران پساکرونا فرصت خوبی برای توسعه بخش آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان است.

وی اظهار کرد: اقتصاد دنیا در بستر آی تی طی سال های گذشته جایگاه ویژه و موثری پیدا کرده است.

رئیس کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه طی سالهای گذشته در ایران نیز اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و کسب و کارها در بستر وب و آی تی  در بخش دانش بنیان توسعه یافته است، گفت: جای کار در این بخش زیاد است.

حمیدی تاکید کرد: استفاده از همه ظرفیت های موجود استان در پیگیری امور مربوط به کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق و شناسایی استعدادهای و ظرفیت و زیرساخت های استان باید به جد دنبال شود.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده‌ای برای واحدهای تولیدی ایجاد کرد ولی این ویروس فرصت خوبی در اختیار کسب و کارهای حوزه آی تی و دانش بنیان و فضای مجازی گذاشته و رونق در این بخش را افزایش داده است.

رئیس کمیسیون آی تی و کسب و کارهای دانش بنیان اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: در دوران پساکرونا کسب و کارها در بستر آی تی، وب و فضای مجازی رونق بیشتری پیدا خواهد کرد که می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب و ظرفیت های موجود در جهت توسعه این بخش قدم های خوبی برداشت.

حمیدی افزود: اتاق بازرگانی زنجان صدای بخش خصوصی بوده و وظیفه پیگیری مشکلات این بخش را به عنوان پارلمان بخش خصوصی عهده دار است.

وی ابراز داشت: باید از همه ظرفیت این کمیسیون برای تجاری سازی، توسعه کسب و کارها در بستر دانش‌بنیان و آی تی در استان زنجان  استفاده شود.

کد خبر: ۲۲٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha