۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان پرداخت می شود
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور:

سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان پرداخت می شود

رشت- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از پرداخت سالانه ۲۰ هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگی توسط این صندوق در کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، نعمت الله ترکی در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه این صندوق یکی از نهادهای مهم در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد:در کشور دو میلیون تحت پوشش صندوق بازنشستگی هستتد که بخش زیادی از آن ها مربوط به مجموعه آموزش و پرورش و دیگر نهادها هستند.

ترکی با اشاره به حوزه‌ فعالیت‌های صندوق بازنشستگی کشور، گفت:حوزه اجتماعی و اقتصادی در محور اصلی فعالیت این شرکت هستند که در حوزه اقتصادی هدف اصلی تامین منابع مالی برای پرداخت حقوق بازنشستگان می‌باشد.

وی از پرداخت سالیانه ۲۰هزار میلیارد تومان حقوق بازنشستگان خبر داد و افزود: بازنشستگان کشوری عمر خود را صرف خدمت به مردم و کشور کردند از این‌ رو در حوزه‌های بهداشت، علمی، فرهنگی، اجتماعی و رفاهی باید در آرامش باشند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر لزوم توجه به پرداخت بدهی به شرکت‌های بیمه‌ای بیان کرد: صندوق بازنشستگی در کشور به هیچ یک از شرکت‌های بیمه ای بدهی ندارد، لذا هر شرکت بیمه‌ای که خدمات بیشتری ارائه بدهد ما با آن قرار داد خواهیم بست.

ترکی، با بیان اینکه افراد تحت پوشش صندوق بازنشستگی جزء سرمایه‌های کشور هستند، تصریح کرد: این شرکت این توانایی را دارد تا در صورت اعطا زمین، مجموعه فرهنگی و ورزشی را احداث کند تا بازنشستگان کشوری از این خدمات نهایت بهره را ببرند.

کد خبر: ۲۲۲٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بازنشسته کشوری TR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 0
      راجع به همسان سازی حقوفها عمل کن نه زمین ورزش کمی فکر کن بازنشسته با داشتن 80 یا 70 سال سن منتظر باشه که زمین ورزش ساخته بشه به نظرتون این مسخره نیست؟؟؟؟؟