۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
متهمان اختلاس ۳۴ میلیاردی بانکی در تنکابن نقره داغ شدند
با صدور رای قطعی؛

متهمان اختلاس ۳۴ میلیاردی بانکی در تنکابن نقره داغ شدند

تنکابن - رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای قطعی متهمان پرونده اختلاس ۳۴ میلیاردی یکی از شعب بانک ملی در تنکابن خبر داد.

به گزارش بازار،به نقل از دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمدصادق اکبری، از صدور رای قطعی متهمان پرونده اختلاس یکی ازشعب بانک ملی حوزه تنکابن خبر داد و گفت: جرم این افراد، اختلاس، معاونت در اختلاس، پولشویی و جعل بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور رای قطعی متهمان پرونده اختلاس در یکی از شعب بانک ملی حوزه تنکابن خبر داد و عنوان کرد: با توجه به محتویات پرونده و گزارش‌های بازرسان بانک ملی و پرینت حساب‌های بانکی متهمان، مبنی بر واریز وجوه ناشی از اختلاس به حساب آنان، مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۶۳ ریال به حساب متهمان پرونده واریز شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه رای بدوی در یکی از شعبات تجدیدنظر استان مازندران تایید شد، اظهار کرد: جرم این افراد و رئیس شعبه مورد نظر، اختلاس، معاونت در اختلاس، پولشویی و جعل بوده که به انفصال از خدمات دولتی و جمعا تحمل ۱۳ سال و شش ماه حبس تعزیری و از جهت ارتکاب بزه پولشویی به رد مبلغ فوق به عنوان درآمد و عواید حاصل از جرم در حق بانک ملی و پرداخت یک چهارم از مبلغ مذکور به عنوان جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

کد خبر: ۲٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha